miercuri, 2 iulie 2008

Acasa...

mi-am luat deja biletu' de avion, o sa ajung in curand..si mi-e tare dor de oamenii dragi mie si cred ca atunci cand esti plecat mai mult timp stii care sunt ei pentru ca raman pentru totdeauna...si e frumos sa poti sa spui cuiva drag ca ti-e dor sa il vezi si ca abia astepti sa ajungi acasa :)
eu o sa traiesc clipele astea in curand si nu mai pot de emotie..abia astept sa revad locuri preferate...sa simt aerul de munte, sa stau la povesti cu mama, sa plang, sa rad...sa fiu eu acolo unde ma simt cel mai bine :)
acasa....

5 comentarii:

Anonim spunea...

no musai sa ne vedem cand vii incoace!te pup

Bianca Linta spunea...

Ce ma bucur pentru tine scumpa mea, cand te duci? Te rog sa mananci fructe multe pentru mine :-))
si sa faci poze la mare pt mine...
mai tii minte cand ne plimbam pe plaja si faceam pozele alea nebune? Ce timpuri frumoase....
ehh le vom retrai noi curand :-)

Anonim spunea...

buna, sunt serban. ai un blog frumos. ai putea intra s tu pe al meu? :) http://sherby2007.wordpress.com/

Anonim spunea...

a trecut o luna si ceva de cand ai scris postul asta, sper ca deja te bucuri de vacanta si esti undeva la mare, la soare ;-) happy holidays!

Nicole spunea...

@neuro...eu inca sper :))
@bianca...trebuie sa iti trimit poze!! multe ! si acum ma pregatesc de alta vancante, asa ca pregateste-ti si tu GB sau MB sau cum se numesc ei
@serban OK :)
@jamilla...vancata placuta si tie! sau ar trebui sa zic concediu ? :)