vineri, 30 decembrie 2011

multumesc 2011.

Pentru ca asa-i sade bine omului - sa faca o retrospectiva a anului care tocmai a trecut...asadar si prin urmare - in 2011...
...m-am mutat la Bruxelles si dintr-un oras pe care nu-l iubeam deloc la inceput a ajuns sa fie un loc drag - pentru oamenii pe care ii am aici, acum, cu mine.


...am avut mult timp pentru mine, timp sa ma regasesc, sa ma redescopar, sa fiu Eu. si azi mi-e bine.
...am simtit inca de la inceput ca o sa fie un an al calatoriilor si am ajuns in sfarsit la Londra, la Amsterdam, la Madrid, la Brugge. anul care vine urmeaza sper alte destinatii...
...cineva acolo sus mi-a scos-o pe Raluca in drum ca sa ne implinim reciproc visurile marete si umane. e probabil unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care anul asta mi l-a facut si probabil ca o sa tina o viata :-)


...am invatat cate ceva despre politica la nivel european. si cu ocazia asta am reusit sa cunosc cativa oameni faini.
...mi-am implinit un vis - sa fac voluntariat. si anul m-a dus tocmai dincolo de Ocean, in Venezuela. a fost visul nostru si ni s-a implinit - cu siguranta cea mai frumoasa experiente umana de pana acum. asa ca anul asta n-o sa incetez nici o clipa sa visez :-)


...am invatat cateva cuvinte noi in spaniola: pelota, comer, marico...:-) ah, si am invatat ca sunt oameni care iubesc atat de sincer, incat uita de ego-uri si orgolii prostesti. din pacate nu-i putem iubi inapoi cu aceeasi intensitate si totul se pierde in timp si spatiu.
...mi-am petrecut o parte din vacanta de vara acasa, la Brasov - oras pe care, de altfel, il iubesc!
...l-am cunoscut pe Vali prin prietena mea, Maria si am aflat in aceeasi seara ca suntem vecini (nu chiar de scara!). au urmat zile frumoase si uneori seri tarzii de vara cu plimbari, pufuleti, belvedere, turnul alb cu ei doi. o echipa tare vesela :-)

...in aceeasi vara l-am cunoscut pe Silviu, acum iubitul Mariei - care mi-e tare tare drag. in ciudat varstei fragede, un baiat cu capul pe umeri si mai matur decat multi altii. azi e fratiorul meu mai mic spiritual. chiar daca ne stim de foarte putin timp, am impresia ca ne stim de o viata !


...mi-am cumparat o bicicleta asa cum am vrut de mult, pe sufletul meu: colorata, vesela, cu multe floricele si cosulet! am batut strazile Brasovului cu ea, am facut piata, m-a prins cea mai cumplita ploaie de vara si am rezistat amandoua eroic. ah, si cel mai important: mi-a dat voie sa beau o bere (...doua) si dupa m-a dus acasa ca un adevarat prieten. azi i se zice generic "mimitza".



...am fost mandra de al meu frate din nenumarate motive, dar cel mai tare m-am bucurat cand am auzit ca a fost de la Bucuresti la Brasov pe bicicleta.


...am fost nasa la cea mai funky nunta ever !



...am ajuns dupa nu mai stiu cati ani, la tara. acolo sta tata verile tarzii, a terminat casa si unde te uiti in jur e natura. si bine. si frumos. am stat o saptamana in septembrie si am avut impresia ca timpul a stat in loc. abia astept sa ma mai intorc!


...Alina, prietena mea draga - mi-a dat una dintre cele mai frumoase vesti de anul asta - va fi mamica :-) inca nu-mi vine sa cred, cand mi-a dat vestea cea buna aveam un mare nod in gat, emotii amestecate cu bucurie...


...mi-a fost drag de ai mei parinti si i-am vazut in ipostaze in care nu ii mai vazusem de mult. mi-am dat seama ca iubirea, cu varsta, are alte forme - uneori mai frumoase decat iubirile si pasiunea tineretii.
...am trait emotii puternice, am ras mult, am plans mult si mi-am amintit cat e de important e sa ii pretuim pe oamenii dragi, sa ne bucuram de ei cat inca mai sunt printre noi. am invatat sa fiu mai buna si mai sensibila si in acelasi timp mai puternica.

...am invatat inca o data ca nu e Craciun acela cu multe cadouri - Craciun e atunci cand viata insasi e un cadou. si-am multumit in gand pentru bucuria de a fi impreuna cu ai mei dragi.

(poza din 2008 - anul asta am fost in aceeasi echipa, din pacate am uitat sa facem portret de familie)

2011 a fost un an plin. 
Plin de bucurii, de tristeti, de ganduri bune, de schimbari, de emotii si momente frumoase alaturi de cei dragi. 






4 comentarii:

Unknown spunea...

Mulțumim și noi pentru cea mai funky nașă!!!!

Maria :) spunea...

Eu sunt recunoscatoare in primul rand pt oamenii minunati pe care i-am cunoscut si clipele frumoase pe care le-am petrecut alaturi de ei, dar si alaturi de prietenii mai vechi..cum ai fi, TU :* Sunt recunoscatoare ca am invatat sa privesc prin ochii iubirii si ca am invatat sa "las viata sa ma atinga", dupa cum spunea Jim Rohn :) Si sunt convinsa ca anul 2012 va fi un an cu mult mai multe impliniri, iar la final voi avea si mai multe motive de a fi recunoscatoare. Sa ai un An Nou extraordinar, Happylica! te pup

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Ai scris atat de frumos.Imi place foarte, foarte mult cum gasesti cuvintele si le asterni in propozitii.

Nicole spunea...

@Florin: astept sa sarbatorim primul an pe 1 sept ! :-)
@Maria: love!
@DarLyst: Multumesc din suflet! :)