vineri, 20 martie 2009

Martini! Cu gheata si lamaie!


"Un Martini, va rog!" Ca orice joi care se respecta...
Dincolo de nori e soare, dincolo de nori suntem noi. Depinde din ce parte privesti...
Am auzit de multe ori "n-as putea sa traiesc fara...": telefon mobil, laptop, televizor, cola, alcool, tigari, sex...Eu n-as putea sa traiesc fara soare, natura, animale, fara tine, prietenul meu, Tu - acela. Sunt prietena cu ratustele. Azi a fost iar frumos afara, dupa amiaza am cumparat o bagheta si m-am dus sa le dau de mancare, pe marginea Lez-ului. Dupa a venit Alina, ne-am plimbat putin, am vorbit despre "tout et n'importe quoi", imi place companie ei. Alina e una dintre putinele persoane cu care as putea sta ore in sir la povesti, e un om bun. Am simtit-o inca de la inceput. E sincera, e inocenta, e delicata si ascunde misterul feminin in carapacea frageda. Cand sunt cu ea am un sentiment de liniste, de pace si stiu ca ceea ce ii spun ramane cu ea, de multe ori am impresia ca ne asemanam destul de mult. E tauroaica :) De altfel, cu toti prietenii mei tauri am o relatie speciala: nu stiu de ce ma gandesc direct la Cristi, omul asta e plin de vise si stiu ca o sa si le implineasca pe toate, pentru ca e devotat lucrurilor pe care le face, are un caracter puternic si teluri inalte la propriu si la figurat: vrea sa devina pilot :) face pasi mici, dar siguri, Cristi ti-am mai spus, sunt cu tine, cred in visul tau! :) Abia astept sa ma duci undeva departe, pe o insula pustie...Niky, nu te-am uitat, despre tine sunt atatea de spus...o sa ajungi atat de departe...ceea ce stiu sigur e ca nu o sa ma uiti :) Niky e unul dintre cei mai inteligenti baieti pe care ii cunosc, e un briliant slefuit de propria-i mana, de asta sunt absolut convinsa! Abia astept sa ne vedem la vara!
Ieri dimineata a fost de vis...m-am trezit cu zambetul pe buze, m-am trezit cu soarele care mi se prelingea pe gene somnoros...mi-am luat o rochita pe mine si am fugit la boulangerie dupa croissant...era caldddd si bine, imi venea sa ma asez pe o banca si sa raman acolo toata ziua...mais je l'ai pas fait :) Am ajuns acasa, am facut cafeaua, cu frisca si lapte, ca intotdeauna si m-am asezat pe terasa la soare...a fost momentul pe care voiam sa il impart cu toata lumea, o fericire tacita si zambetul ala idiot! Ma iubesc pentru ca lucruri mici ma pot face atat de fericita!

10 comentarii:

Anonim spunea...

ma simt flatata :) dar sa stii ca e reciproc, si eu ma simt bine in compania ta, bine ca ne-am gasit! :))

Anonim spunea...

Lucrurile care le-ai mentionat ca fiind cele fara de care nu ai putea trai sunt intr-adevar cele care conteaza si care ne fac viata mai frumoasa:)..celelalte sunt nesemnificative. Si stiu ce mult conteaza sa fii inconjurata de oameni cu care poti vb absolut orice si poti sta ore in sir...frumos, ma bucur pt tine!

Anonim spunea...

A si sunt anonim 2:)observ ca primul post e tot anonim...

Nicole spunea...

rad de una singura...pana la urma voi fi cotropita de anonimi :)) anonim1 stiu cine e de data asta, anonim2 ramane in ceata :) Deci ? Anonim2, macar un prenume :)

Anonim spunea...

E destul o litera? :)

Anonim spunea...

Ok,sper sa fie:) Asadar eu sunt Anonim R:) pana una alta...

Anonim spunea...

Esti foarte norocoasa ca te poti bucura de soare, din pacate la noi este rece, urat, chiar a nins de vreo 2 zile...primavara se incapataneaza sa intarzie...

Nicole spunea...

Anonim "R" :) parca sunt si mai in ceata :))
Ioana...welcome in blogosfera! Te mai astept ! :)

Nicole spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Nicole spunea...

Anonim "R"...esti cumva anonimul meu? :)