luni, 23 martie 2009

Scorpions - You and I (acoustic)

Pentru ca melodia asta imi curge prin vene ori de cate ori o ascult, pentru ca am dat peste ea azi, dupa muuuult timp, pentru ca ma face sa ma gandesc la cel mai iubit dintre "neurati" :) Pentru ca de multe ori mi-e dor de tine, dar nu gasesc cuvintele sa ti-o spun asa cum trebuie, pentru ca atunci cand am scris postul "despre iubiri neimplinite" m-am gandit la tine, pentru ca a fost odata 5 august...pentru ca a fost odata o plaja plina de oameni, adunati acolo cu un gand...acolo unde ne-am gasit si n-am fi vrut sa ne mai "dam drumul" niciodata, pentru ca ai venit exact atunci cand aveam mai multa nevoie sa te vad, pentru ca in fata ta m-am tinut de singura promisiune pe care ti-am facut-o, pentru ca ai insemnat atat de mult, pentru ca as vrea sa pot da timpul inapoi, ca sa-l pot opri intr-o clipa anume, cand sarutul tau ma facea sa ma simt ca un copil pierdut in timp - cand aveam fluturi in stomac numai la gandul ca s-ar putea intampla, pentru ca nu mai simtisem de mult ceva atat de intens si de frumos, pentru tine tot ce simt acum, pentru ca inca nu exista un sfarsit...

Iarta-ma ca nu am putut sa raman...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Stii ca , de multe ori , cand citesc ce scrii, imi pare ca scriu eu?
As vrea sa te cunosc mai bine, am impresia ca semanam atat de mult...Sau cel putin, simtim la fel unele lucruri....( m-ai facut sa plang citind postul asta, ceea ce nu e de rau)...

Nicole spunea...

imagineza-ti ce simt eu atunci cand scriu...cate imi vin in minte si cat e de frumos! si cat de tare ma bucur de fiecare amintire...si cat imi place sa impartasesc trairile mele celor care au urechi sa ma asculte si celor care trec prin viata mea ca niste musafiri...unii raman :) cei carora le pasa...ori de cate ori vrei, ma vei gasi aici...

Anonim spunea...

Iti citesc postul in fiecare zi,,,deci....sunt cu ochii pe tine...!
Sa ai o zi frumoasa!

Nicole spunea...

merci! la fel :) cu mult soare !

Anonim spunea...

Esti o dulce. Iti citesc blogul cam o data pe luna si imi place. Nu am talent la scris dar tu parca scrii ceea ce eu gandesc sau am gandit candva. Ramai neschimbata. Eva

Nicole spunea...

@Eva: ma bucur mult, poate uneori suna o vorbe mari, dar chiar simt treaba asta :) merci ! :)