marți, 17 martie 2009

Soare ! :)


Azi a fost asa frumos afara...peste 20°... m-am trezit, mi-am baut cafeaua si eram pregatita sa scriu un post, cand...suna telefonul. Sarah si Julie, colegele si prietenele mele de la facultate voiau sa iesim la o plimbare la gradina zoologica :) Am inchis instantaneu calculatorul si m-am dus sa ma vad cu fetele. Mi-am dat seama de multe ori ca vremea imi influenteaza foarte mult starea de spirit, ma face sa zambesc din orice :) Asa ca azi ... Am vazut maimutele, rinoceri, serpi, lemurieni, foussa...Chiar ma uitam cat spatiu au aici! De fapt gradina asta zoologica e un fel de parc imens, in care poti sa-ti petreci o zi intreaga, am vazut oameni care erau la pick-nick acolo - sunt masute amenajate pentru asta - oameni care stateau intinsi pe iarba, altii care faceau poze...era asa o atmosfera de vacanta...
Maine o sa stiu daca se voteaza iar blocajul la facultate sau nu. Nu prea-mi place sa vorbesc despre asta, pentru ca imi da o stare aiurea. M-am saturat deja de greve...m-am saturat si sa astept, sa nu stiu niciodata cand incepem, cat timp o sa pierdem, daca o sa avem vacanta in aprilie sau nu...Cum spuneam si mai devreme...noroc ca e frumos afara!
Ahh, n-are nici o legatura...dar acum cateva zile am vazut "Breakfast at Tiffany's", e un film din '61 cu Audrey Hepburn, mami tu tre sa il stii :) Oricum mi-a placut mult, nu pot sa zic exact ce. Audrey e charismatica "jusqu'au bout de ses doigts", toata atmosfera filmului e speciala, are un aer usor prafuit, dar chic :) L-as mai vedea o data ! :)

Somn usor :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Macar tu te poti bucura de soare:)...acasa este urat, parca primavara ne-a uitat complet.

Nicole spunea...

dap, cred ca e lucrul de care ma bucur cel mai mult aici: vreme buna in mare parte a anului...ma face sa traiesc! nu stiu de unde esti tu, dar mama zicea ca a nins la Brasov acum cateva zile...:)

Marius Bob (Neuro) spunea...

Ninge, ploua, nu conteaza. Important e sa fim fericiti, sanatate ce v-o dorec si voua:)

Anonim spunea...

Ai dreptate Neuro...tot ce conteaza este sa fim sanatosi si fericiti, restul vine de la sine:)

Nicole spunea...

Pe undeva toata lumea are dreptate...doar ca mie, recunosc, soarele imi poate schimba ziua :) E o chestie personala :)