marți, 3 martie 2009

A trecut ceva timp...


Mi s-a intamplat o chestie ciudata in ultima vreme...cred ca se numeste "saturatie" sau "so-not-computer". De cate ori dechideam calculatorul, dupa 5 minute il si stingeam. Nu stiu de ce. Incepuse sa ma enerveze, n-am avut chef sa scriu nici pe blog, cu toate ca de multe ori parca ma ardeau degetele...dar cand incepeam sa scriu, o lasam balta. Nici pe "mess" nu prea am avut chef sa stau, cu toate ca de multe ori e singura legatura cu prietenii de departe (in afara telefonului, of course!)...
A venit si primavara si eu eram plecata...anul asta n-am primit martisor si probabil ca de acum incolo tre' sa-mi iau adio.
Azi m-am dus la facultate si am primit o veste proasta: e greva pana joi, inclusiv. Sincer, eu nu prea sunt de acord cu grevele astea, mai ales cand imi schimba viata in mod direct. Pentru ca implicit o sa se lungeasca semestrul...Ma rog...ca sa nu ma enervez prea tare, am plecat sa ma plimb prin oras si am sunat-o pe Alina, voiam sa vad ce face si se pregatea si ea sa vina spre centru cu Fabrice, iubitul ei :) Ne-am dus pe o terasa cocheta, undeva in centrul vechi al Montpellier-ului si am stat la soare, la povesti, era destul de caldut. Ne-a prins bine...Ador centrul vechi ! Ieri m-am plimbat vreo doua ore...m-am oprit si am mancat pe treptele unei catedrale...era soare...ma tot gandesc sa-mi iau o zi in care sa fac poze ca sa va arat si voua in ce oras frumos stau...
Seara am gatit somon cu orez si un sos bun, specialitatea mea :) Recunosc ca am inceput sa gatesc binisor, sunt mandra de mine ! Ahh, si am facut si o salata de creveti, preferata lui Firmin :) Vorba aia...sunt buna de maritat :) No Way ! :))
Acum sunt fericita ca in sfarsit am putut sa stau in fata calculatorului mai mult de 5 minute...

2 comentarii:

Ancut spunea...

somon??? wow! deci, da, esti numa buna la casa omului:)
bissous!

Nicole spunea...

lol Ancut ! :)) dada, tre' sa ma marit, nu ? :)