luni, 23 februarie 2009

. punct . (adica ... "trei puncte")

Aseara am ajuns in sfarsit la film ! :)) Normal, filmu' incepea la 21, noi la 20:30 eram deja acolo. A durat destul de mult, vreo trei ore...dar sincer nu am simtit cand a trecut timpu'. Asta poate si din cauza ca sfarsitul nu l-am vazut prea clar...mai mult printre lacrimi :)) Daca nu stiati femeile din familia S. sufera de sensibilitate acuta...am plans si la "300" si la "Singur pe lume" si la "Sex and the city": sunt un om complex si foarte emotiv.
Well...In cu totul alta oridine de idei...azi dimineata visam ca eram in bucatarie (women!! :)) ) si ca imbimam niste paine in ceva dulce ca sa dau unei pisici de mancare - de parca pisicile ar manca dulce - stiti cum e cu visele - ...pentru cei care nu au visat niciodata, totu' e dat peste cap, nu intelegi nimic si daca reusesti sa deslusesti doua trei idei...nu incerca sa cauti vreun dictionar de vise, o sa iti dea viata peste cap :) si cum pregateam eu sarguincios papa bun pentru mitzi mic...ma trezeste o voce...asta era reala! Firmin isi sparsese un dinte :)) cu periuta de dinti :)) WTF ? credeam ca visez...de fapt nu, dechid ochii, vad lumina, ma dor ochii, oribil! ! Firmin care se ranjeste la mine sa ii vad dintele spart! Nu vad nimic! "Daca asta se numeste ca ti-ai spart un dinte, get lost !" N-avea nimic, nici nu se vedea...Unii oameni simt nevoia sa te trezeasca atunci cand visezi mai frumos ca iti hranesti pisicile imaginare cu "ceva dulce"...... uffffffffff !! eram nervoasa, ma rupsesem din vis...ce sentiment ciudat !!
In cu totul alta orinde de idei...astazi, 23 februarie....e ziua lui Costi :) Un prieten vechi, prima mea "iubire" din clasa a IVa (nu stiu cum sa ii spun altfel) ... cu care ma tineam de mana si cu care fugeam de copiii "rai" care ne urmaream si radeau de noi in curtea scolii....De care m-am "indragostit" la Alba Iulia, cand ramasesem sa dansam numai noi doi pe ringul de dans si toata lumea ne-a aplaudat la sfarsit :) Nu as sti ce sa iti spun dupa 13 ani, ce am zis mai sus sunt primele lucruri care imi vin in minte...si ar mai fi, doar ca nu e momentul....Poate o sa ne revedem intr-o zi si o sa depanam amintiri impreuna...Pana atunci...La Multi Ani! Si nu uita ca ai fost prima mea "iubire" :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

:* ... foarte tare... deci sa stii ca te citesc aproape zilnic ;) ... puuuup si da un semn cand vii prin buc :) ... Flaviutza

Marius Bob (Neuro) spunea...

te pup fratiuca!:))

Nicole spunea...

@Flavia: bey nebunooooooo mai traiesti? ce ma bucur ca mi-am scris !!! da...cred ca la vara o sa fiu prin ro...deci te anunt !! :) pup
@Neuro: :D ... te pup si eu! sa citesti ce scriu, da ?? :)) hehhee...

Bianca Linta spunea...

Oohhh pai sa-ti zic eu, filmul se numeste "The Curious Case of Benjamin Button" si l-am vazut si eu azi. Waawww si daca nu am plans, wwwaaaaawwww daca nu am plaaaaansss!!! Abia mai vedeam filmul printre suspine :)
Si eu n-am plans la Sex and The City :)
Oricum pisi, I miss u very very much!!! Poate te hotarasti dupa secole sa apari pe-aici!

Nicole spunea...

@Bianca...iti dai seama ca o sa vin la un moment dat...dar stii tu fac pe "hard to get" =))