vineri, 20 februarie 2009

Despre ...


Acum cateva zile am primit o leapsa de la Nico :) E prima data cand primesc asa o provocare, asa ca nu ma dau batuta :))...Ia sa vedem...Nu exista nicio ordine, asa ca va scriu in ordinea numerelor de pe tricou :)

Nico : pentru ca este un Om frumos si creeaza un intreg cu sufletul si cu trupul, pentru ca iubeste oamenii si pentru ca nu am cunoscut pe nimeni atat de sincer si bun. Pentru ca am impresia ca timpul petrecut cu tine nu este niciodata indeajuns.

Ana-Maria : pentru ca nu ii este frica sa recunoasca atunci cand iubeste, atunci cand sufera, atunci cand e cel mai fericit copil de pe lume...

Bianca : pentru ca e o nebuna, o tauroaica :)) pentru ca stie sa isi faca viata frumoasa si pentru ca poate, acolo departe :) o admir mult

Dana : pentru ca a trecut prin diferite perioade in viata ei si pana la urma si-a gasit linistea sufleteasca. pentru ca are o familie frumoasa si pentru ca stie ce vrea.

Gia : pentru ca simt ca e un om special si pentru ca scrie frumos :) mi-ar placea sa o cunosc.

Medina : pentru ca a fost mereu "altfel" si pentru ca a stiut sa puna treaba asta in evidenta. pentru ca de cateva zile are blog si ma bucur ca se exprima, in sfarsit ! :) Bafta mare, Medino ! :)

Well...baieti, de data asta ati fost exclusi :) Astept o alta leapsa ca sa scriu si despre voi :)

2 comentarii:

nicoleta dragan spunea...

M-ai emotionat, Sis. Ai scris prea frumos despre mine... Te imbratisz cu drag si dor >:D<

Nicole spunea...

am scris ce-am simtit :) te pup tare, abia astept sa te vad !