marți, 20 octombrie 2009

Tristete mare in randul femeilor ! S-a-nsurat Horica! :)





Ieri m-am inotrs din Romania, dupa o mini-vacanta de cinci zile.  Am fost sa-l vad pe Horica cum spune "Da" :)). Din pacate la primarie am ajuns cam tarziu si n-am mai prins momentul, insa am recuperat la petrecere! :)) A fost o nunta geniala, cum numai Horica putea sa faca! Ahhh si mai e ceva! la anu' o sa fie tatic...Pun cateva poze, pentru ca azi nu prea am timp mult sa povestesc, dar urmeaza! V-am pupat! 

PS: Ma intreb cate fete or plange acum prin Romania ? :))) Horica, Andreia, inca o data felicitari ! :)

4 comentarii:

Bianca spunea...

Dar ce frumușică și binedispusă ești tu în pozele astea, se vede că te-ai simțit bine la nuntă. Sau e din cauză că ai trecut pe acasă prin România? :)

Ai un premiu la mine :) caută-l și dă-l mai departe :)

Unknown spunea...

Cand am vazut titlu am crezut ca sunt poze cu mine de la nunta, dar in stilul caracteristic sunt numai poze cu tine :))
Trebuie sa iti mai trimit niste poze misto ca sa pui pe blog ;)
Te puuuppp

Nicole spunea...

looooooooooooooooooooooooooool Horica :)))) sunt poze si cu tine (cred) :)))) Fiecare cu blogul lui :))) glumesc...sa-mi trimiti oricum presupun ca sunt multe poze si mult mai misto, adica profi :)
PS: vreau sa stiu cum a fost in luna de miere :) puuuuuuuup

Bianca Linta spunea...

Oooohhhooooohooooo!!!! Ce taaarreeee!!!! Ce ma bucur pentru el!!! Casa de piatra :)
Iar tu ce mai faci tanti? Nu am mai vb cu tine de atata vreme, din pacate nu am timp sa intru pe mess deloc :(
Poate intr-o zi ne nimerim amandoua acolo si povestim, mi-e dor de tine!
Pup!