sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Tot felul :)

Saptamana asta n-am avut timp sa fac mare lucru, pentru ca am fost la Forum-ul organizat de firma cu care am lucrat asta vara. A fost totul ok, dar foarte obositor, poate si din cauza faptului ca am stat mai tot timpul in picioare. Dar a meritat, am cunoscut iar lume noua, oamenii cu care am lucrat anul trecut ma cunoasteu deja si in plus am fost responsabila unei echipe de 13 fete :) Pentru mine a insemnat foarte mult, decizia se traduce printr-o incredere castigata in timp. M-am bucurat. 

Din pacate n-am avut timp sa ma ocup deloc de casa si nu-mi sta in fire. Imi place mereu sa fie totul ordonat, sa miroasa frumos, sa ma simt bine. Asa ca azi dimineata m-am apucat de o curatenie generala, dupa ce am terminat, m-am apucat de gatit. Am facut cartofi frantuzesti si niste fripturica, pentru Firmin, pentru ca e un mancacios :)  Acum pot sa stau linistita, sa ma odihnesc, sa ma apuc de invatat, de citit cate ceva. Mai sunt doua saptamani, in care o sa am tot felul de proiecte de dat, examene. Si dupa...acasa ! :) Abia astept...

14 comentarii:

Anonim spunea...

foarte plictisitor!poate cel mai plictisitor blog..:(

Nicole spunea...

@Anonim: daca nu iti place, nu te obliga nimeni sa-l citesti. Mie mi se pare destul de evident :)

Anonim spunea...

pai,iti dai seama ca nu-l citesc.am dat peste el si am vrut sa vad despre ce e vorba..dar sincer acum..ce e asta?blog?!.mie mi se pare destul de evident:))ca nu place nimanui!!!

Anonim spunea...

pai iti dai seama ca nu-l citesc,m-am uitat intamplator...evident!nici macar nu am avut ce sa citesc,stai linistita!scrie in continuare ptr tine.bye..:))

Criss spunea...

@ Anonim: tocmai ti-ai pierdut degeaba 5 inute din viata pentru a fi rautacios/rautacioasa. Asta spune muulte despre tine ;)

Nicole spunea...

@anonim: in primul rand, nici macar nu stiu daca merita efortul sa-ti raspund. Dar dat fiind faptul ca esti un om ca toti ceilalti si meriti putina atentie, o voi face. Poate exact de asta ai nevoie si nu stii cum sa o ceri. Stii la ce m-am gandit cand am vazut ca mi-ai scris prima data? Ce bine ca nu fac parte din lumea oamenilor ca tine, ignoranti. Sunteti multi, cand va expimati o faceti rau, frustrat, ingramadit...ati vrea sa dati afara tot ce ati acumulat de-a lungul timpului, toate rautatile care vi s-au spus si cand gasiti victima nici macar nu mai aveti timp sa ganditi, sa va dati seama daca o cunoasteti sau nu, daca merita sau nu! Parerea mea e ca ai face bine sa te concentrezi mai mult asupra ta.
Cat despre mine, chiar daca mi-ar citi blogul doar mama sau frate'miu, crede-ma, as continua sa scriu! Imi face un bine nebun! E ciudat, dar ma face mult mai optimista. E o senzatie pe care, din pacate, probabil ca tu nu o cunosti.

Nicole spunea...

@Criss: ce mai zici tu? n-am mai vorbit de mult! Te-ai intors acasa, nu ? cum e? o sa merg si eu in decembrie, abia astept! :) te pup, ai grija de tine :)

Criss spunea...

Ce sa fac eu...intru zilnic sa-ti citesc "blogul plictisitor" :)) Mi-au placut melodiile de la Cafe del Mar :)
Sunt in tara din August :( mai rau e ca sunt la Sighisoara pentru ca nu am gasit inca nimic de munca in Bucuresti dar inca imi pastrez optimismul :) Astept sa nasca sora mea din clipa in clipa :) si imi fac planuri sa plec inapoi in state vara viitoare.
Te pup :*

Anonim spunea...

vaiiiiiiiii,si ce ati mai facut de mancare??
zbor placut!:)

Mihai Sturzu spunea...

Ce nostim e @Anonim asta ! :)) Chiar vroiam sa te intreb, cum ii plac lui Firifi cartofii frantzusesti ? Chiar frantzuzesti-frantzuzesti sau cu mai mult cascaval ?! Si friptura ?

Doamne ce de probleme dezbati aici ! Nu mai pot de nerabdare sa aflu !

Te pup !

Anonim spunea...

hahahahaa...f tare!:)) asteptam sa ne raspunzi..

Nicole spunea...

@Mihai: am uitat sa va zic de desert :))) dar pentru alta, un alt post ! Va tin in suspans :))

Anonim spunea...

hai ca ne-ai facut curiosi...! :))ce rau imi pare ca nu ne spui,era atat de interesant!oricum,ajung retetele pe care ni le-ai data deja.vad ca am reusit sa fac mai interesant post-ul decat blog-ul tau.

p.s sa ne spuneti cum faceti sarmalele,ca tot avem nevoie in perioada asta,si voi doua sunteti atat de pricepute,exact ca doua gospodine

Alina spunea...

Nu ma pot abtine sa nu raspund. Sunt si eu studenta in Franta, la sociologie(Paris 4)si iti citesc blogul, draga Nicole, de ceva vreme, mai exact de la postul de anul trecut din toamna, cand te-ai intors din vacanta de vara din Romania. Simteam acelasi lucru ca si tine!!Deci mai anonimule, ce viata patetica ai tu mai de intri pe blogurile oamenilor doar asa sa te afli in treaba. Ok, preocuparile lui Nicole nu-s si ale tale..cui ii pasa??? Ai spus-o o data, e ok, acum...get a life mai baiete mai!!Nu te inversuna asa, ca e timp pierdut fara folos!Nu inteleg de ce ai vrea sa ii jignesti pe toti cei care citesc acest blog. O seara buna, Nicole!