miercuri, 18 noiembrie 2009

Daca e reciproc...e un semn.

Mi-era dor sa scriu. Asa ca incep, cu café del mar in casti si liniste in suflet, sa-mi pun ordine in ganduri :) Visez ca sunt undeva pe o plaja pustie, muzica asta e geniala, cat de mult conteaza, cate stari ne poate da, ce departe ne poate duce cu gandul...M-as putea reindragosti in fiecare zi. Intr-o zi ma gandeam la libertate, la independenta, la cate as vrea sa fac; nu inteleg mereu ce ma tine pe loc.

Ieri am stat de vorba cu Oana ( :) ), veneam spre casa de la facultate si n-am putut sa ne despartim brusc, incepusem sa vorbim despre iubire, relatii, frumusetea lucrurilor atunci cand raman neimplinite si puritatea lor. Despre faptul ca atunci cand iubim pe cineva si e reciproc, simtim din prima clipa, nu ne mai e frica de nimic si asteptam momentul in care totul va fi asa cum ne-am dorit. Intre timp ne traim viata intr-un ritm constant, vrem doar ca timpul sa treaca. 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vorbesti despre Firmin sau altcineva?

Anonim spunea...

nu prea intelegem daca vb despre firmin sau daca mai ai o relatie cu cineva care e mai departe.am mai citit ce scrii pe blog si mereu m-am intrebat asta..?

Nicole spunea...

@mi-ar placea sa stiu cu cine vorbesc :) mi se pare mai fairplay :)
PS: n-am nicio relatie cu altcineva, relatia mea cu Firmin e exclusiva. Intrebari ne punem cu totii, nu ? :)