joi, 26 martie 2009

"Vélo day"



Ce zi ! :)) Azi dimineata m-a trezit Sarah, uitasem complet ca trebuia sa mergem cu bicicletele...tot vrem de ceva vreme, dar suntem atat de ocupate :)) cu greva :) A fost o intreaga aventura pentru ca la fiecare statie de vélo nu gaseam decat una, noi aveam nevoie de trei. asa ca a trebuie sa batem orasu' ca sa o scoatem la capat. Dupa totul a fost floare la ureche...sau vorba vine...pana sa intalnim prima panta, cand, din neatentie combinata cu un scurt moment de dezechilibru..........am cazut :)) Foarte rusinos, mai ales ca am experienta cu mijloacele de transport pe doua roti: pe la cativa anisori am inceput pe mini-bicicleta cu roti ajutatoare, dupa am trecut la Pegas si visam ca pot sa merg pe semi-cursiera lu' frate'miu...la 17 ani am primit unul dintre cele mai frumoase cadouri: un scooter rosu' ca focul :) pe care faceam tot felul de scheme: mergeam in picioare, fara casca (cu toate ca ma certau ai mei de fiecare data) eram o rebela ! :) am scapat cu viata. Deci cum sa cad azi de pe bicicleta?! Oricum, fiind inconjurata de prieteni, am trecut cu bine peste momentul penibil :)) Aiurea, au ras fetele juma' de ora de mine ! :)) noroc ca ele nu o stiu pe aia cu "coana mitza biciclista.........." :))
Mi-am dat seama ca e frumos pe bicicleta, da' nu in amont ! Dupa ce am simtit ca ni se duc fortele, ne-am hotarat sa mergem pe iarba sa ne tragem sufletul...si dupa la mine sa bem un martini :)) Zis si facut !
A fost o zi din seria "spirito sportivo"...de neuitat! Prima experienta VéloMagg' la Montpellier :)

Somn usor !

7 comentarii:

Anonim spunea...

Nu te identific in poza....; care din fete esti tu? :)

Alynne

Nicole spunea...

@Alynne: ochelari de soare :))

Anonim spunea...

avem nevoie si de cate o zi din asta, mai sportiva asa, iar faptul ca este placut afara te imbie la peripetii:)

Nicole spunea...

@Ioana: cred ca asta m-a motivat cel mai mult ! :)) Azi a fost si mai frumos, dar am tras o sedinta de shopping! :) e si asta un fel de sport...

patratel spunea...

Terapie prin shopping :))..face bine la femei...le ridica moralul foarte mult:).

ioana spunea...

te-am vazut aseara la tv:)

Anonim spunea...

Te-am vazut vineri la tv :)
Mi-a parut bine sa te pot vedea "in miscare" si sa te pot asocia si cu o voce.
Imi pare rau pt Mihai, dar cred ca oricum nu se simtea bine acolo, asa se vedea.
Astept sa mai scrii.
Te pup !
Alynne