joi, 12 martie 2009

Post dedicat femeilor.

In viata fiecarei femei exista un "Big", un el care a intruchipat mereu fostul, prezentul si viitorul., o relatie ambigua, nu neaparat fizica, care si-a facut mereu simtita prezenta. Fie prin amintiri sau mesaje nocturne dupa luni de uitare, prin faptul ca vrea sa te vada in miez de noapte fara motiv, prin "chestia aia" pe care o are el si numai el, prin faptul ca stie exact cum sa te ia, stie ceea ce vrei si prin puterea lui de a se folosi de toate astea exact atunci cand esti mai vulnerabila. El te-a facut sa zambesti atunci cand credeai ca lumea s-a sfarsit, el a fost acolo mereu atunci cand ai avut nevoie de el, te-a ajutat sa fii mai buna, sa fii altfel, sa fii tu. Din cauza lui ai suferit cel mai mult, pentru ca nu stia tot ceea ce stie azi si pentru ca asa a fost sa fie. El te-a prins mereu in brate atunci cand ai cazut, el s-a uitat in ochii tai si ti-a spus sa mergi mai departe pentru ca avea incredere in tine. Tot el te-a certat cand ai gresit, dar nu te-a lasat niciodata singura. El spera poate la mai mult si nu a avut niciodata curajul sa o spuna, el iti dadea uneori aripi ca sa poti zbura...El e baiatul care, atunci cand il vezi, te face sa fii agitata, sa ai fluturi in stomac dupa o luna, un an, zece ani de cand nu v-ati mai vazut...Pentru el ai fi facut orice la un moment dat...

Datorita lui esti Femeia de Azi....

10 comentarii:

Anonim spunea...

cum ai atins tu aici niste puncte sensibile...:)foarte frumos, tine-o tot asa!!!

Nicole spunea...

Anonim...am darul :)) dar de cele mai multe ori mi-e mila :) de mine, de ceilalti...à propos...ne stim ?

Anonim spunea...

nuu,nu ne stim...am descoperit blogul tau intamplator...citesc blogul nicoletei dragan constant si de acolo l-am descoperit si pe al tau...pana acum insa nu mi-am facut curaj sa-ti las comment, insa ai scris acest post si ii atat de adevarat incat nu m-am putut abtine sa nu las un comment...:) Oricum imi place cum scrii, ca esti plina de viata si transmiti asa o stare de bine...:)

Nicole spunea...

Anonim :) Ce tare! Chiar ma bucur cand oamenii apreciaza ceea ce scriu :) Mie mi se parea ca ceea ce transmit e mai mult dramatic :)) Depinde probabil unghiul din care privesti...Oricum, merci :)

Anonim spunea...

sunt la scoala...la Nice nu e greva:( ...am zis sa verific ce mai e nou pe blog si a mia oara mi s-a facut pielea gainii...sunt asa mandra de tine..astept cartea!! sau cartile!! hihih pup pove pe fix diseara desi cred ca ies la Master Home...P.S. la Nice sunt 16 grade!!!

Anonim spunea...

din ce in ce mai matura ... hmmmm, nu te credeam in stare de sentimente atat de profunde ... se pare ca ti-a facut bine Franta ... iti citesc cu interes blog-ul, aproape in fiecare zi .... foarte frumos blog!!!

Nicole spunea...

Anonim2 lol ... Sori, te-am recunoscut, dar nu stiu inca cine e Anonim1 :)) ... Si la mine e din ce in ce mai cald, aer primavaratic...:)

Anonim spunea...

zi de zi o femeie descopera si se redescopera..cu toate acestea amintirile o fac sa zambeasca dar poate si sa ofteze ca timpul nu mai poate fi dat inapoi..sa retraiasca cu aceasi intensitate totul..

Anonim spunea...

acest big este mai degraba valet...viata nu este asa iar tarile straine ii cam strica pe oameni...devin burghezi prea repede si prea putin motivat
fara suparare
am intrat din gresala pe blog-ul tau

Nicole spunea...

Anonim 100: nu e nicio suparare, eu ma exprim, tu te exprimi, avem drepturi egale. dupa, fiecare intelege ce vrea. O seara boema!
PS: stau in Franta de 3 ani, am suflet de mai bine de 24...ma cunosti ca sa stii cat m-am schimbat de tare?