sâmbătă, 10 octombrie 2009

Axelle.







Azi ne-am trezit dis de dimineata si ne-am dus la Sète ca sa o vedem pe noua membra a familiei lui Firmin :) O cheama Axelle, are doua zile, adica s-a nascut pe 8 Oct la 5:55! (era scris undeva :D). Are 4 kilograme si ceva, ceea ce mi se pare destul de mult pentru un bebelus :)) Gata cu datele informative. Mi-a fost un pic frica la inceput, pentru ca parea asa fragila, adica nu stiu ii tot cadea capul :)) cred ca e normal totusi. A dormit vreo cateva ore la mine in brate si mi se parea un copil asa frumos...si cuminte. M-a facut sa ma mai gandesc la treaba asta cu copiii, nu e tocmai asa simplu precum pare. Adica totul se invarte in jurul lui, in fiecare secunda. Ma rog :)

La intoarcere, a trebuie sa luam trenul, a fost ok, am facut vreo 15 minute pana la Montpellier. Ajunsesem mai devreme la gara, asa ca, de foame, ne-am luat cate un rosé :)) Ca sa nu asteptam trenul cu mana goala, nu de alta! 

Pun cateva poze ca sa va faceti o idee despre cum arata un bébé la 2 zile :) Si noi pe langa el! Somn usor sau distractie placuta, in functie de posibilitati :)) Eu stiu ca o sa dorm, pentru ca m-am trezit la 8 ! 

Un comentariu:

Bianca spunea...

Ce frumusețe mică ! Dar ce bine îți stă cu copilul în brațe, însă ai dreptate, e o responsabilitate enormă sa ai un copil. Te acaparează total cred.

Bun, ai aici și adresa mea de mail, poate putem ține mai bine legătura: bianca.tripon@gmail.com

Te pup :*