duminică, 1 februarie 2009

Ganduri nocture sau de vorba cu mine


Pentru ca de ceva vreme nu mai dorm noaptea - nu stiu daca are legatura cu fazele lunii, cu faptul ca m-am nascut intr-o zi de 19 mai, la orele 4:30am - am tot timpul din lume sa ma gandesc la tot si la nimic. Acu' cateva minute ma uitam la o emisiune cu animale, as putea sa ma uit ore in sir, ma relaxeaza, prefer jungla lor junglei noastre. Si cum ma uitam eu asa pierduta in ganduri, brusc mi-am dat seama ca mi-ar placea la nebunie sa lucrez cu animale sau cu copii. Sunt singurele fiinte care m-ar face sa zambesc in fiecare clipa, care mi-ar oferi starea "aia" de spirit, liniste..si care m-ar face sa vad, in acelasi timp, latura pura a vietii, inocenta, simplitatea, naivitatea, sinceritatea, bunatatea, naturaletea, toatea lucrurile pe care noi, ceilalti, oamenii mari, le pierdem atunci cand devenim sclavii cotidianului, sclavii stresului, ai banilor...
Ma intorc la emisiunea mea :)

PS: pisica din imagine e un fel de clona a pisicii mele, Piti, doar ca pe a mea nu am facut-o inca model :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu chiar mai inainte ma gandeam ca nu mai vreau sa lucrez cu copii :)) fa si tu babysitting! (acum nu mai fac)

Nicole spunea...

@gia :)) si ar mai fi varianta cu batranii =)) dar cred ca raman la animale :)