duminică, 15 februarie 2009

Ana.

Ieri a fost ziua ta...iti doresc tot binele din lume. Acum doua zeci si ceva de ani ne stiam deja, dar nu constientizam treaba asta :) Eram prea mici. Cu timpul, alaturi de tine, am invatat ce inseamna sa ai prieteni, o copilarie fericita, am invatat sa impart ceea ce aveam mai bun, am stiut cand sa ma opresc si cand sa merg mai departe pentru ca erai alaturi de mine. Ne jucam impreuna ore in sir si nu aveam notiunea timpului: traiam intr-o clepsidra fara limite...Am atatea amintiri cu tine :)
Astazi, eu in Montpellier, tu la Londra :) Daca mi-ar spus cineva atunci, de mult, nu as fi crezut...evident :) Dar viata e atat de imprevizibila...si de frumoasa! Tocmai de aceea merita traita la maxim.....Mi-e asa de dor de tine! Abia astept sa te vad...Curand...sper sa fie Londra :)

La Multi Ani, Anuta mea ! :)

Niciun comentariu: