vineri, 6 februarie 2009

Neata ! :)


Aseara am adormit devreme - pe la 23 zi ceva - pentru ca eram foarte obosita dupa o zi de facultate, vizita, proiecte si 5h ore de dormit cu o noapte inainte si m-am trezit acu' vreo doua ore (adica pe la 5:30am) pentru ca nu mai aveam somn. Firmin lucreaza in salon pentru un proiect la engleza pe care nu a mai apucat sa il termine aseara, asa ca a preferat sa se trezeasca mai devreme. Imi dau seama ca nu sunt foarte corenta la ora asta...M-am apucat sa citesc, dar nu am avut nici o sansa sa adorm inapoi. Cu atat mai bine, o sa mi se para ziua mai lunga, ca si asa dormim prea mult !
Am prins rasaritul pe terasa si stau sa ma intreb daca vreodata vom putea trimite senzatii sau parfumuri, pentru ca ce mi-as dori cel mai mult in clipa asta e sa impart cu voi mirosul tare si placut al marii, usor sarat...
Deocamdata o sa impartim probabil mirosul fin al cafelei de dimineata, pentru ca eu fug in bucatarie! Ce frumoasa e linistea diminetii....

Neata!

Niciun comentariu: