duminică, 22 februarie 2009

Habar n-am care e titlul original...


Aseara eram hotarati sa mergem la "filmu' ala cu Brad Pitt" (care in franceza suna "L'étrange histoire de Benjamin Button" si recunosc ca habar nu am care e titlul original). Zis si facut. Ne pregatim ca tot omu', ajungem la cinema, mai erau 8 locuri. Teoretic. Ma rog, ne asezam la coada si ne tot gandim ca alea 8 locuri nu pot fi decat in primu' rand, ceea ce nu prea ne-ar coafa...Deci renuntam la film. Si oricum fie vorba intre noi, alea 8 locuri nu mai existau ca facusera unii rezervari. Am aflat dupa, ca mai erau cativa indignati pe langa noi! Saptamana trecuta acelasi scenariu, doar ca am ales sa vedem "Ce gandesc barbatii", o comedie draguta, am ras mult, dar eu tot nu mi-am vazut filmu' !
Deci cu durere in suflet, ne-am indreptat spre un irish pub, care era la cativa metri de Gaumont. Am dat-o pe bere cu sirop de capsuni si whisky cu cola si am mancat niste chestii dubioase si am uitat de suparare :)) Si intre timp au venit niste domni de treaba si au cantat vreo juma' de ora niste muzica rock pe scena improvizata in pub-ul cu pricina. Pana la urma n-a fost chiar asa de rau, chiar daca nu e tocmai stilu' meu...da' am mai uitat de durere :)) Si ne-am gandit ca azi, fiind duminica, poate o sa fie mai putina lume si o sa vedem si noi filmu' ! :)) Tineti-ne pumnii ! :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am vazut filmul cu benjamin button, la cinema chiar. Dar eu zic ca e mai degraba de vazut in pat, sa poti sa pui pauza de cate ori vrei, ca tare enervant mai e filmul asta, e prea lung - cat om zi de post, pe mine m'a plictisit. Si n'are mare treaba cu nuvela lui Fitzgerald, ca o citisem si pe'aia pana sa vad filmul, am zis sa'mi fac temele pt. acasa :)
deci n'ai ratat cine stie ce :)

zana-carabina spunea...

ah, ce-mi mai place si mie berea aia cu sirop de capsuni:)

day-dreamer spunea...

...se cheamă chiar aşa: The curious case of Benjamin Button...
interesantă poveste... poate uşor... supra-exploatată... bănuiesc că şi două ore ar fi fost de-ajuns pentru ca the case să fie cu adevărat curious...