luni, 12 decembrie 2011

O alta lume.

Iar am avut un week-end plin si frumos :) Si pentru asta, multumesc...

Ieri seara am fost la un concert de Craciun si mi s-a facut tare tare dor de casa. Si am mare noroc ca le am pe fete aici :) Dupa concert ne-am hotarat sa mergem la un vin fiert in centru si intamplator am descoperit un loc de poveste, un loc parca rupt din alta dimensiune, din alta lume. Am intrat pentru ca stiam ca ne asteapta cineva inauntru, altfel n-am fi indraznit. Privit din afara, locul arata ca un anticariat si cumva impresia asta ramane constanta: o data intrat te pierzi printre carti, tablouri, candelabre, discuri, colivii, ceasuri vechi...si lumina difuza. Toate de-a valma si parca toate ordonate. Bila neagra e ca nu au bauturi calde, de nici un fel. Recunosc ca am fost surprinsa, nu e loc mai bun in care - cu Edith Piaf pe fundal - sa savurezi un vin fiert sau un ceai cald...dar nimic nu e perfect :) 


Cand am iesit de acolo, aveam un sentiment ciudat. Iesisem parca dintr-o lume si intrasem in alta. Eram cu totii pe jumatate adormiti si pe jumatate entuziasti...Ne placuse la nebunie locul, dar ne cuprinsese o stare letargica neinteleasa... 
Ne-am hotarat sa trecem, in drumul spre casa, prin Grand-Place. Cand am ajuns eram ca un copil pierdut - jocuri de lumini, braduti impodobiti si muzica clasica. De vis! Le-am luat pe fete de mana si am inceput sa dansam. Lumea se uita la noi, noi la noi cu sufletul fericit. Ne-am invartit pana am ametit, ne-am oprit si-am inceput sa radem in hohote...pentru noi era un semn bun. Ne intorsesem din nou "in lume". 

Niciun comentariu: