joi, 1 decembrie 2011

Copil de soare

Atunci cand am nevoie de o atitudine pozitiva, gandul imi zboara departe, chiar daca trupul ramane tinutuit in fata unui calculator. 
Iar astazi, setea asta m-a dus pe blogul Laurei si a lui Florian. Si am citit cele mai frumoase doua mesaje de la niste parinti iubitori pentru copilul lor:

"Sasha, te iubesc!

Dragule, iti multumesc pentru ca existi, iti multumesc pentru ca m-ai ales tatal tau, pentru ca m-ai invatat sa fiu un parinte constient, pentru ca m-ai adus in Brazilia, pentru ca m-ai invatat sa-mi iubesc parintii, iti multumesc ca ma ajuti sa ma cunosc, sa ma redescopar si sa ma iubesc mai mult, ca imi arati cum se iubeste neconditionat, iti multumesc pentru ca m-ai invatat sa zambesc de dimineata, iti multumesc pentru toate cele pe care le invat de la tine in fiecare zi.

Iti multumesc, te iubesc!
La Multi ani!
Tatica"

"Ma inveti in fiecare zi sa iubesc, ma inveti in fiecare zi sa accept, sa am rabdare, sa ma iert si sa ma daruiesc cu totul. Ma inveti in fiecare zi sa servesc. Imi arati in fiecare zi bucuria, inocenta, dragalasenia si perfectiunea vietii, in simplitatea ei. Ma ajuti in fiecare zi sa ma cunosc mai adanc, mai profund. Ma transformi, pur si simplu, prin simpla ta prezenta. Si in fiecare zi ii provoci, pe mamica si tatica, la mai multa deschidere si unime, unul cu celalalt.
Uite, faci doi ani, si de ziua ta tot tu esti ala care ne faci atatea cadouri!
Te iubesc, copil de soare! Esti o minune in viata mea!
La multi ani!
Mamica"

Da, iubirea poate face minuni :-)



Niciun comentariu: