luni, 16 august 2010

back

Luni seara in general e foarte liniste in viata mea. Trece week-end-ul in care vrei nu vrei se mai intampla cate ceva si urmeaza perioada de leneveala care tine de duminica pana luni, marti ... :) in functie de posibilitati, la mine pana miercuri, doar sunt in vacanta! :) Ultima oara va spuneam cum ca fusesem in Vama si cat de misto e acolo! Fain, cum ar zice ardeleanul ! Nu ma asteptam la nimic, asa cum nu m-am asteptat la nimic nici cand am venit in vacanta in Romania, am vrut sa ma las surprinsa si spre fericirea si surprinderea mea ma redescopar in fiecare an. Imi dau seama ca sunt lucruri de care nici n-aveam habar si care puteau de mult sa ma faca sa zambesc. Asa tamp, cum mai zambesc eu uneori cand se naste o scanteie in sufletul meu. 

Mai pun cateva fotografii pe care o sa le pastrez cu drag, pentru ca fiecare imi aminteste de un moment anume din escapda noastra la mare :) Enjoy! 














Niciun comentariu: