miercuri, 24 septembrie 2008

Mini-vacante...:)





Dupa cum va spuneam mai "devreme"... am ajuns in Fr...si m-am hotarat (adica ne-am, impreuna cu Fir) sa nu mai pierdem timpu' si macar o data pe luna sa mergem sa vizitam cate ceva...
Week-end-ul trecut am fost, de exemplu, sa vizitam cetatea din Carcassonne. Ne-am uitat repede pe internet cu o seara inainte, asa ca totul era pus la punct: tren, hotel, ce putem face acolo...din pacate vremea nu a prea tinut cu noi, a plouat putin si batea tare vantul...si in concluzie planul nostru a fost putin dat peste cap. Dar in mare parte am putut profita :)
Mie imi place asa de mult cand plec undeva cateva zile! Seara sunt ca un copil mic...care pleaca in excursie...nu stiu daca mai stiti sentimentu' ala cand plecam in drumetii in scoala generala ? eu cel putin ma gandeam cu doua saptamani inainte, ma pregateam...oricum era frumos si am ramas cu aceeasi senzatie...
Deci vineri seara puneam ultimele detalii la punct...am facut sandwich-uri pentru drum, am facut bagajul, am avut grija sa nu uitam nimic..si uite-ne pe drumurile patriei! :) vitrege! calare pe TGV...a trecut repede timpul, am motait cu capul pe umarul lui ...
Cum am ajuns acolo, ne-am dus direct la hotel, ne-am instalat...si gata de vizitat :) Cetatea e foarte frumoasa, cand am intrat prima data pe stradutele alea mici...am simtit ca au un farmec al lor, parfumul acela discret pe care il simt mereu atunci cand e vorba despre ceva special...pe o parte si pe cealalta a stradutelor erau magazine de bijuterii, dulciuri, suveniruri...din cand in cand piatete cu fantani, casute pe care crescuse iedera...simteam ca ma transpun dintr-o data intr-o alta lume, fugeam de trivialul din ultima vreme...traiam un sentiment frumos...mi-era dor de ceva special...de acest "altfel"... visam cu ochii deschisi ...
Cred ca am stat acolo cateva ore, pierduti in istorie, in picturi, sculpturi, in forme si diversitate...
Seara ne-am retras la hotel sa ne incalzim putin...si am adormit cateva ore :) Voiam sa iesim sa mancam, ceea ce am si facut, dar din pacate am ajuns cam tarziu, peste tot inchideau, nu mai serveau decat de baut...:) N-am avut de ales am baut cate o bere cu sirop de capsuni :) yumy...dupa care ne-am reintors la caldurica...a doua zi cum ne-am trezit am fugit sa mancam...
A fost frumos, ne-am relaxat, ne-am imbogatit cu cate ceva...si cel mai important, ne-am regasit pe noi...:)

Niciun comentariu: