luni, 29 septembrie 2008

O veste buna...:)

Azi am primit o veste, care, recunosc, mi-a facut ziua mai buna :) Se pare ca am aparut pe site-ul Europa FM la cele mai bune 10 bloguri din saptamana 22-28 septembrie: http://www.europafm.ro/stiri/itc/cele-mai-interesante-insemnari-pe-bloguri-in-perioada-22-28-septembrie-2008~n21466/
Nu stiu cat de important pare pentru voi, dar pe mine m-a facut sa zambesc si sa ma "laud" putin in fata iubitului meu :))...chiar daca el nu intelege tot ce am scris eu acolo. M-am tot gandit sa pun si niste posturi in franceza pentru el si prietenii mei de aici, dar sa vedem cum stam cu organizarea :)
Am mai primit o veste buna azi, iar acum astept telefonul "decesiv" pentru un rendez-vous la o firma de publicitate. Nu vreau sa vorbesc prea mult pana nu e nimic sigur, nu e decat un stagiu, dar asa incepe totul...tineti-mi pumnii ! :)
O seara faina!

Niciun comentariu: