luni, 8 noiembrie 2010

Azi va fac un cadou...


...spiritual :) 

Plec de la premisa ca oamenii, dincolo de ceea ce le rezerva viata, sunt buni. Buni si intelepti. Undeva, acolo, mai aproape sau mai departe, mai devreme sau mai tarziu. Fiecare are un fel aparte de a exprima ceea ce simte.

Astazi sunt in fata calculatorului, a unui ecran mic si obositor si-mi dau seama ca as vrea sa fiu undeva afara, in aer liber. Am patru pereti reci in jur, mobila rece, un televizor care nu serveste la nimic, cateva plante care ma fac sa zambesc: in camera asta e putina viata. Dupa filmul pe care l-am vazut ieri si care este de fapt cadoul pentru voi toti, simt nevoia sa plec undeva departe. Visez la o cabana in munti, departe de oras. Daca se poate sa fie zapada, vin fiert si un semineu. Atat. Si sa stau acolo ore in sir, sa miroasa a lemn ars, sa se vada cerul roz pe fereastra cabanei si sa fie liniste. Nici macar mancare nu-mi trebuie...Vreau lucruri simple, nimic imposibil...dar azi nu, nu se poate. 

Despre cadou...trebuie vazut atent, simtit, revazut, resimtit, empatizat, zambit, stiut, atins...mai ales simtit...fiecare o sa descoperiti probabil filmul in alt fel , pentru ca depinde foarte mult de relatia pe care o avem cu noi insine si cu ceea ce ne inconjoara. Pe mine m-a facut zambesc. Pe altii poate o sa-i faca sa planga, sa aiba regrete, sa-si doreasca sa dea timpul inapoi sau din contra, sa profite de timpul ramas. O sa fie un moment de sinceritate, o sa fiti fata in fata cu voi insiva. Atat.

Plec acum, ma cheama visarea. 

PS: Uitasem ce e mai important..."The Shift - Ambition to meaning by Dr Wayne Dyer" 

6 comentarii:

map spunea...

...:)

Nicole spunea...

:)...

iulia p spunea...

merci de sugestie, l-am "devorat" pe nerasuflate :)

Maria spunea...

"Lasa-te trait de viata"... mi-a placut asta :)

Emm spunea...

Este extraordinar filmul, l-am vazut acum ceva timp iar recomandarea ta mi-a insuflat dorinta de a-l revedea.
Foarte frumos :)

Nicole spunea...

@Maria: cat adevar in filmul asta, cata traire...ma bucur mult mult ca te-ai uitat la el!
@Emm: mi-ai facut ziua mai buna, pentru ca fiecare suflet care vine si-si pune amprenta pe ceea ce simt, atat de sincer si deschis, ma incanta! Filmul mi-a fost recomandat si mie de cineva foarte drag si ma bucur ca merge mai departe de la un suflet la altul...o zi magica!