duminică, 14 noiembrie 2010

Dans si pasiune.


Asa e cand nu dormi noaptea, vin gandurile peste tine! Da, da, alea multe si de departe...:)

Cine n-a vazut Dirty Dancing nu se pune! Tocmai ma uitam la niste videoclipuri cu scene din film si muzica pe fundal...she's like the wind, hungry eyes, time of my life - sunt cateva dintre melodiile care mi-au insotit noptile tarzii de acum multi ani de cand eram prin generala, liceu...ce mai, tinerete! Si vazand eu asa toata nebunia asta, amestecul de iubire, pasiune si dans mi-am adus aminte ca de vreo doi ani incoace tot zic ca reiau dansul - abandonat oficial acum ani buni, de cand mergeam eu cuminte si cu drag la Casa Armatei din Brasov si participam la concursuri in sala de marmura...ma rascolesc amintirile...Dar recunosc - intre inot, karate si dans, "sporturile" pe care le-am "practicat" copil fiind - dansul mi-a placut cel mai mult ! Si de altfel, a ramas o pasiune si astazi, dar necultivata. Eu cred, cu toata fiinta mea, ca prin dans ne putem exprima atat de bine, incat nu mai e nevoie de alte artificii, precum cuvintele. Asa ca de astazi, o sa trec gandul cu dansul pe lista de prioritati imaginara pe care o am in minte. Doar eu zic mereu ca nimic nu e intamplator! Si nu mi-o fi iesit filmul asta in drum, acum, spre dimineata, doar asa ca sa dorm eu mai bine! :) Si dansul de la sfarsit nu mi-o fi creat degeaba emotii si bucurie si sentimente de empatie si tot si tot!  

Mai ascult o data "She's like the wind", citesc putin si ma culc! Nu de alta, dar se apropie ora 5! 

O dimineata magica! 

Niciun comentariu: