miercuri, 16 iunie 2010

Despre mine. despre voi.






Azi am avut o zi faina de tot, cum zicem noi ardelenii...m-am trezit, mi-am facut niste friganele (cine nu stie ce sunt, ramane mister :) ), a venit Alina la mine si ne-am dus prin oras la plimbare...imi lipsise mult! Si Alina, pentru ca e un om deosebit si mi-a intrat in viata si in inima atunci cand ma asteptam mai putin, dar si plimbarile prin centru care sunt intotdeauna deosebite! Am facut si cateva poze, nu m-am putut abtine ! si sunt din ce in ce mai entuziasmata la gandul ca in curand voi avea un aparat de fotografiat profesionist :) Adica asa sper ! Uneori adorm gandindu-ma la asta! Ce mici suntem noi oamenii si ce lucruri aparent insignifiante ne pot face fericiti! E incredibil! 

In alta ordine de idei, am asistat la un meci de beach volei in Place de la Comédie, adica in centru' centrului, au instalat teren cu nisip, tot ce trebuie, dar era atat de cald, incat dupa ne-am hotarat sa mergem sa bem ceva pe o terasa. Si am stat la povesti, ca fetele...si-am stat. 

Dupa care mi-am amintit ca voiam sa mergem la un hammam zilele astea asa ca am dat o fuga sa ne interesam ce si cum. Ori mergem saptamana asta, ori ma gandeam sa o asteptam si pe mama, ca ajunge si ea luni la Montpellier. 

N-are nici o legatura cu ce am scris pana acum, dar acum vreo doua zile am dat intamplator peste un blog. In roll blog sau cum ii zice, eram si eu. Nu stiam deloc cine e persoana respectiva, dar nu asta e problema...ma tot intrebam de mult cine sunt oamenii care imi citesc blogul, in afara de frati, parinti, prieteni...:) Voi, cei care reveniti mereu aici si va intrebati probabil ce am mai facut, care mai e viata mea. Uite, azi, m-am intrebat si eu cine sunteti voi, vreau sa deschidem un dialog, un fel de socializare virtuala, nu stiu cum sa ii spun exact. Vreau sa imi scrieti fiecare cate ceva despre voi. Si cu ocazia asta, sper sa va cunosc si eu mai bine! 

O seara faina!

PS: la mine e cald si adie putin vantul, e placut, simt ca e vara si-mi place...

PPS: niste poze de azi...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara!eu sunt Mihaela,sunt din Iasi.Te-am descoperit de mai multa vreme.Avem o simpatie(eu si sotul meu) pentru fratele tau(care e un tip ce-i merge mintea,deschis,istet..) si cand am intrat prima oare pe blogul lui te-am descoperit si pe tine.Imi place tare mult cum scrii,cum te exprimi in cuvinte,asa ca te urmaresc:).Ii felicit pe parintii vostri pentru ca au niste copii ca voi:).
Revenind la noi,suntem pe picior de plecare din Romania,dar promit sa citesc blogul tau in continuare.
Te pup,multa bafta!!
Ps:fotografiile ce le pui aici sunt foarte reusite,imi plac tare!

Bianca spunea...

Nici nu stii cat de tare imi place si cat de bine imi pare sa mai aflu vesti depsre Montpellier de la tine... esti asa, o legatura transparenta cu o un loc superb in care am avut ocazia sa stau.
Unde mai pui ca citesc ci celalalt blog al tau pentru care trebuie sa te felicit, e foarte dragut si simt ca te reprezinta :)

P.S. Cam la ce temperaturi ati ajuns la Montpellier? Ca noi in Roumanie am trecut de 35 sapt trecuta :D

Irina spunea...

ok..ma bucur ca ai deschis o astfel de conversatie pentru ca de mult m-am gandit sa iti scriu dar ma gandeam ca nu am nimic interesant de zis:
)). Ma numesc Irina si sunt din Buzau. Momentan sunt studenta, trec anul 3-la administratie europeana, SNSPA, Bucuresti. Ti-am descoperit blogul si am tot inceput sa il citesc, si sa il tot citesc pentru ca recunosc sunt foarte atrasa de Franta, iar cand am vazut cate povestesti, si cat de frumos despre Montpellier, am ramas f surprinsa. Am avut si eu sansa si inca am sa plec cu bursa erasmus in Franta dar mi-a fost teama. Mi-a fost teama sa ma indepartez de familie, de prieteni, si mai ales de prieten! si nu ma vedeam singura intr-un mediu nou. Oricum...astept sa termin facultatea si eu si iubitul meu si vrem sa venim sa studiem la master in Franta, pentru ca simtim ca am avea mai multe sanse acolo. Imi pare bine ca am reusit sa iti sciu, sper sa tinem legatura si zi-mi te rog ce ma sfatuiesti, pentru ca sincer sunt foarte debusolata cu plecarea:))Si mai ales, ce poti studia, si ce oportunitati de lucru ai, ca masterand. Te-am pupacit si iti doresc sa ai o vara asa cum ti-o doresti!

Nicole spunea...

Hey, fetelor! Chiar ma bucur ca mi-ati scris :) S-o luam in ordinea numerelor de pe tricou...
@Mihaela: merci mult, cand ma citit ce ai scris, am rosit. Am inceput blogul asta pentru ca simteam nevoia sa ma exprim si bucuria faptului ca oamenii apreciaza e enorma ! :) Merci si bafta mare in continuare, mai ales cu plecarea! incotro va indreptati? parerea mea e ca sunt multe locuri frumoase in lume, care merita descoperite :) sa faceti poze si sa-mi trimiteti si mie! o seara faina!
PS: de mult imi doresc sa vad Iasi-ul, sper sa ajung vara asta! daca ai niste sfaturi cu locuri frumoase care ar putea fi vizitate, astept cu mare drag un raspuns!
@Bianca: stiu ca pentru tine Montpellier e dincolo de ce scriu eu aici, o poveste de iubire. :) e ceea ce ma incata si mai tare! e destul de cald si aici, incepe sa se simta vara! si merci si pentru celalalt blog, era o idee mai veche, pe care m-am hotarat sa o pun in practica, acum, ca am mai mult timp liber! sa dam aripi pasiunilor! :) te pup!
@Irina: orasul asta e un oras de poveste, de vis, daca stii sa il descoperi :) in alta ordine de idei, chiar ma bucur ca mi-ai scris, as vrea sa existe mai multi oameni ca tine, care sa aiba curajul sa se exprime, pentru ca eu sunt aici, gata sa dau ce am mai bun. se fac deja patru ani de cand sunt in Franta, si crede-ma, nu am nici o urma de regret! e atat de frumos, de civilizat, de bine, de...normal, incat atunci cand ma intorc in Romania in vacanta, recunosc, primele cateva zile sunt de deprimare totala, dupa care incerc sa trec peste si sa stau cat mai mult cu ai mei, cu prietenii...mai ales daca te gandesti sa pleci cu iubitul tau, o sa va fie si mai usor! trebuie doar sa iti doresti cu adevarat, sa simti ca este momentul cel mai bun si drumul e liber! si gandeste-te ca nu e o cale fara intoarcere! in cel mai rau caz, sa zicem ca daca nu iti place, te poti intoarce oricand! dar crede-ma sansele sa-ti doresti asta sunt minime! putem sa facem un pariu daca vrei :) in ce oras v-ati gandit sa mergeti? daca vrei mai multe informatii sau ai ceva nelamuriri, scrie-mi pe kamotondo@yahoo.com si o sa-ti raspund acolo! o seara buna !

Anonim spunea...

Buna, Nico!eu nu am obiceiul sa laud oamenii decat cand este cazul, iar la voi este,asa ca nu ai de ce rosi,ca asta este parerea mea si trebuie neaparat sa o spun:).
Ne indreptam spre Calgary(Canada),speram sa avem parte de CIVILIZATIE si DREPTATE(astea ne lipsesc in Romania,dupa ele tanjim).
Acum sa iti spun despre Iasi,ai cateva locuri de vizitat.Cred ca pe oricine ai intreba o sa iti spuna despre Palatul Culturii,care e o cladire impresionanta,acum se lucreaza la reconsolidare,am vazut zilele trecute,dar poate pana te gandesti sa vii,o sa fie gata,sper(la felul cum se lucreaza in Romania...stii tu),apoi ai Bojdeuca lui Creanga,Casa Dosoftei,Casa Otiliei Cazimir,Casa Vasile Pogor,Muzeul Mihail Sadoveanu,Muzeul Mihai Eminescu.E un loc frumos denumit popular de ieseni Releu,situat in zona Bucium,loc in care pe timp de seara poti vedea tot Iasi-ul,se vede foarte fain cu luminite cu tot tacamul.Aaaa si sa nu uit de Mitropolie(loc in care sunt depuse moastele Sf. Parascheva).
In vara asta ajungem si noi in Franta,dar la Paris,sunt sigura ca orasul in care stai e superb,dupa povestirile tale:).
Astept cu nerabdare sa citesc articole noi pe blog,pana atunci iti urez succes,te pup!(Mihaela)

Anonim spunea...

Hello! Numele meu este Catalina, am 25 ani, sunt in aceeasi zodie ca si tine.Nu mai stiu cum am ajuns pe blog ul tau, dar stiu ca de la primele randuri citite,ma regaseam in ele. o perioada am ascultat ayo continuu.Terminasem facultatea(2008)si nu stiam incotro sa o apuc. dar intr un final am reusit, sunt manager.in franta nu am ajuns dar am reusit sa o vizitez prin pozele pe care mi le trimitea iubitul meu, cam 1 an a stat in paris. La anul vom face si nunta. Pictura si fotografia sunt si pasiunile mele ascunse, pe care nu le-am scos la suprafata, dar am momente cand vreau sa ceez( am terminat fac de marketing)...

O zi frumoasa si o viata insorita iti urez.
p.s. am uitat..am un frate in zodia balantei(din cate stiu si mihai e aceeasi zodie) asa ca stiu cum e sa ai un frate de care sa fii mandra:)

Alina spunea...

Buna, Nicole!

Sunt Alina, te citesc de ceva vreme...nici eu nu mai stiu exact cum am ajuns pe blog la tine dar stiu ca m-am intors mereu...Avem in comun Franta, eu sunt studenta la Paris. Scriu si eu pe un blog de calatorii, LumeaMare.ro. Daca vreodata vrei sa contribui cu un guest post despre sudul Frantei te asteptam cu mare drag! Bianca, care ti-a lasat si ea mai sus un comment a facut-o deja.

O vara frumoasa iti doresc!

Thristan spunea...

Superbe imagini... o poveste in spatele fiecareia... de parfumul frantuzesc nu mai vorbesc...