miercuri, 14 martie 2012

O saptamana cu soare :)

Acum vreo zece minute - uitandu-ma afara la soarele primavaratic - am vrut pur si simplu sa inchid calculatorul cu tot ce aveam deschis, sa iau o carte si sa ma duc sa citesc in parcul de langa. Ceea ce o sa si fac de fapt dupa ce termin de scris, pentru ca inca o data, pentru a mia ora, am vrut sa scriu, ma stresa deja sa vad ca ultimul post e din februarie :)
Azi sunt fericita :) E o fericire solara...
De fapt saptamana mea a inceput foarte bine :) Luni, pe la pranz, m-au sunat Alina si Fab - tocmai ajunsesera din Romania, aveau zborul spre Franta in cateva ore. M-au intrebat in cat timp pot sa ajung la gara de sud, de unde urmau sa ia busul spre aeroport. Fara sa stau prea mult pe ganduri, am tras ceva pe mine, m-au urcat in metrou si uite-ma cu ditamai zambetul :) Nu-mi venea sa creeeeeed :) Pentru ca deja ajunsese busul si era tarziu, m-am hotarat sa merg cu ei pana la poarta de imbarcare (merci, Fab :) ). Era cald afara, soare, drumul a fost o intreaga poveste, stiam ca timpul e scurt asa ca fiecare spunea ce mai e nou, am ras o gramada, m-am simtit atat de bine, mi-au facut ziua mai frumoasa! :) Alina e deja insarcinata in 4 luni 1/2 - si am vrut sa stiu totul despre sarcina, greturi, pofte, ecografii, absolut TOT - pentru ca inca imi pare rau ca sunt asa departe in perioada asta frumoasa a vietii ei. Iar ma simt fericita si norocoasa ca am legat prietenia noastra atat de sincera si frumoasa si ca mereu, de fiecare data cand ne vedem - e ca si cand nu ne-am despartit niciodata. Zic asta pentru ca atunci cand eram cu totii la Montpellier nu cred ca era zi fara sa ne auzim macar la telefon, daca nu reuseam sa ne si vedem :) E inutil sa spun ca la intoarcere eram inca fericita si de la gara pana acasa m-am hotarat sa merg pe jos, era tare frumos afara, un timp perfect pentru visare...


Niciun comentariu: