miercuri, 11 iunie 2008

Inghetata de vanilie cu capsuni...si putin sampanie!


4 iunie. tre' sa ma trezesc devreme: dus, indreptat paru', machiat rapid "pe cat mai natural" adica un blush si mascara, haine...au! cu ce ma imbrac pana la urma? ok, iau un jeans...stiu! stiu! il combin cu bluzita aia cu modele florale si-mi iau ceva comod in picioare...ziua nu-mi place sa-mi obosesc prea mult picioarele, ma iubesc prea tare...ultima achizitie: niste tenisi draguti de la zara, de care m-am indragostit, deci ii iau cu mine. ca sa dau o nota speciala imi pun esarfa cumparata ieri, adica primita cadou de la mama soacra...:) uff...am noroc, e speciala ! asta da ! nimic de reprosat...aproape :) dau fuga la cea mai apropiata oglinda: zambesc. e un semn bun...am uitat de ceas (fara el sunt moarta), verigheta si cercei, singurele bijuterii pe care le port, argint.
ce urmeaza? ahhh...bagaju ! dau repede esarfa jos ca sa nu ma incalzesc prea tare, mi-o pun doar in cazu in care bate putin vantu (fitze...:) )...ok, raman pana maine, deci ce tre' sa-mi iau cu mine? detalii...ok...Etam, Givenchy, Lancôme, detalii...m-am imbracat, putin floral, de vara...mmmm...miroase chiar frumos, da' stii ca inca stau cu gandu' la "Délices"... ;) deci bagaju' e gata! la 13:27 avem trenu'...sau mai devreme ? ...nici nu mai stiu.. oricum plecam din timp...
ajungem la gara, iau in fuga un Hollywood Style si un "Cosmo poche" ca sa incapa in geanta de mana care devenise intre timp bagaj! multumesc celui care a inventat "les sacs à main" XXL :) ahhh ouiii! uffffff...ne instalam...perfect! scot revista si "Relations inquiétantes", romanul pe care il luasem cu mine in caz ca...nu adorm :)) ceea ce s-a si intamplat...deci drumu' mi s-a parut scurt...
ajungem intr-un final la Paris...masina, sofer, cumparaturi, hotel...hasta la vista, baby ! :) taci ca m-am facut printesa :)) ehhh nu-i rau din cand in cand sa fii rasfatat, nu strica nimanui, n'est-ce pas? :) ma arunc in paaaaaaaaaat! mi-e putin somn, as vrea un masaj urgeeeeeeeeeent si o baie spumoasaaaaaaaaa! si daca se poate un pahar de champagne à côté, merci! :) dar suna telefonu', tre' sa coboram sa luam masa cu cumnatu' si familia lui...ok, de data asta imi pun tocuri...seara e dragut si in plus nu tre' sa merg prea mult pe jos :) radem, glumim, mancam, mancam, mancam :)) oops! cred ca m-am ingrasat :D...si bem un vin bun! aici nu zic niciodata nu ! :) mmmm si nici la desert! inghetata de vanilie cu capsuni...ca sa fiu sigura ca o sa dorm bine beau si un pahar de sampanie...asa pentru sufletelu' meu...
uffffff...ajungem la hotel, ma arunc pe pat si adorm...
Paris, Je t'aime :)

3 comentarii:

Ancut spunea...

verigheta??? nicole, we are getting serious:))))

si e f bine ca nu spui niciodata nu la vin;) stii doar ca un pahar pe zi face bine la inima. deci mai multe fac.... foarte bine?!
:)))))

Bianca Linta spunea...

Moi aussi, j'aime Paris :-)
Pe un copac la Paris mi-am scrijelit (sper ca am scris corect) numele :-), cred ca mai e acolo :-). E pus intr-o inima impreuna cu numele baiatului cu care am avut primul sarut :-) Il cheama Sylvain :-) Ce copila eram... bine nu eram chiar copila aveam 14 ani, dar eu asa sunt, mai intarziata... lol Hai ca m-ai convins sa scriu un post despre asta :-)
sa-l citesti!

Anonim spunea...

damn damn damn ...aceleasi punctuatii care le-aveam si eu la inceput :)) :) keep it up sweetish girl :)