miercuri, 4 iunie 2008

Nastase...Ilie Nastase :)


Aseara din intamplare, cautand ceva interesant la Tv, am dat peste o emisiune pe France 3 si prima imagine pe care am vazut-o a fost a unui roman...:)) m-am oprit imediat si am zis "Asta e Nastase...Ilie Nastase :)" Evident ca m-a surprins, pentru ca nu stiam despre ce era vorba in emisiune, dupa care mi s-a luminat totu' in 2 secunde: Roland-Garros.
Pentru ei Nastase era "the one", vedeta emisuni, Starul...au aratat o gramada de imagini si filmulete (adevaru e ca nu il vazusem niciodata jucand :D nici nu eram nascuta pe vremea aia de altfel...cand in 1973 era considerat jucatorul numar 1 in lume...eu am venit pe lume dupa :)
Oamenii erau extaziati de show-urile lui, de vremea in care juca la dublu cu Ion Tiriac...de...anii de glorie :) Oricum...mi-a facut super placere sa il vad, eram asa de mandra :) Cred ca i-am zis prietenului meu de 10 ori "Ilie Nastase! stiai ca e roman, nu?" :)) gen: te-ai prins ? :))

Niciun comentariu: