vineri, 30 mai 2008

Concert Maroon 5...






In seara asta am fost la concert...nu sunt eu un mare fan Maroon 5, dar de fiecare data cand am ocazia sa vad cate o trupa care suna cat de cat misto, nu ezit. Mai ales ca evenimentu' se petrecea "in spatele blocului", cum imi place mie sa zic...adica super aproape de casa, L'esplanade Place de L'europe mai exact :) Ne-am echipat ca tot omu' de concert, pe relaxare...jeans, adidas, maieu si un pulovar in cazu' in care era racoare. Am avut noroc, in nebunia aia...am si transpirat...era o mareeee de oameni !
De fapt noi am prins numai concertu Maroon 5, inainte cantase Martin Solveign...sa speram ca vor mai fii ocazii...Evident, cum am ajuns in intarziere, eram in spate rau de tot :) Dar eu nu sunt genu' care se lasa usor...asa ca l-am luat pe al meu Firmin de manuta si zambind in stanga si in dreapta, cu un "Pardon, pardon"...am ajuns pana langa scena :)) Unde atmosfera era altaaaa...toata lumea tipa, canta, dansa...era chiar misto ! am facut o gramada de poze si doua filmulete, la melodiile pe care le stiam si eu...si unu pentru o fata din spatele meu, careia i se terminase bateria la aparatu' foto :) Mi-a lasat adresa ei de e-mail ca sa i-l trimit, am alfat ca era italianca. V-am mai zis ca iubesc diversitatea, nu ? :) N-am zis nu, ii luceau prea tare ochii cand se uita spre scena, spre aparatu' meu, spre scena :))...chiar, sa nu uit! sa i-l trimit in seara asta ca sa poata dormi bine ! :)
Dupa concert Adam ne-a facut la toti cu mana si a plecat in glorie...ne-a zis cateva vorbe in franceza, la care fetele erau toate lesinate...fetele si Fir al meu :))) cica Adam e gay :)) si cica i-a facut cu mana! :)) eu nu il cred...
Am petrecut o seara frumoasa, sper sa mai organizeze astia concerte, ca de acum vine vara si ar fi pacat ! Imi place de francezi...nu or fi ei perfecti, dar se pricep la organizat...si noi ne bucuram de ce fac ei...Ca suntem romani, gabonezi, italieni, spanioli, englezi, suedezi, norvegieni sau ce natii or mai fi pe aici...suntem toti Unul...atunci cand suntem impreuna !

4 comentarii:

Anonim spunea...

stii cum le zic io la astia maroon 5? "carunt fain". excelent! tine-o asa ca nu-i stres! te pup

Bianca Linta spunea...

AAAHHH ce taaree!!! Adam nu u gay ti-am mai zis :-) oricum si gata ar fi eu tot l-as iubit :-)) Oricum abia astept sa-mi dai video :-) sa vad
Te pup!

Anonim spunea...

mda..dupa un car de ani am gasit si eu din intamplare p google blogul tau..si
nu'mi vine s cred c am citit. ai fost la un concert maroon5!! sunt o mare fana.. m rog..nu continui cu chesti copilaresti, dar ador muzica ..lor!
pozele tale sunt super faine!!!
eu, care nush cum s mai fac, s dreg.. m chinui s ajung la un concert.. :-)))
m bucur pentru tine!

Nicole spunea...

@bianca...da, intr-adevar am fost foarte norocoasa...:) am aflat in aceeasi zi ca e concert si am si fugit! era la doi pasi de casa! frumos :) mi-a placut tare!