vineri, 23 mai 2008


Am tot vrut sa scriu de cateva zile...poate chiar pe 19 seara, dar eram prea obosita...terasa, restaurant, film, acasa, iubire, euphoria CK, haine aruncate peste tot :)) imi creez o imagine estompata in mine si merg mai departe...oboseala, fericire, cadou, el langa mine zambind, eu rosind...noi doi acolo de ceva timp, intrebandu-ne ce urmeaza, care sunt rezolutiile pentru anul care vine, care sunt lucrurile pe care mi le doresc cel mai mult..o intrebare care inca nu are raspuns, pentru ca tot ceea ce e material nu ma intereseaza prea mult...astea sunt detalii din viata cuiva care vin si pleaca...eu vreau sa fiu mai inteleapta :) ca tot copilu...doar ca anu' asta incepe sa se ingroase gluma, in curand sau daca nu deja oamenii o sa se astepte la tot mai mult din partea mea, devine ciudata viata asta :) de fiecare data cand mai trece cate un an, imi aduc cu placere aminte de copilarie: cel mai placut era vara cand jucam 'scunsea cu frate'miu si toti prietenii mei, care erau pe atunci "lumea mea": Ana - care inca imi e prietena cea mai buna de mai bine de doua decenii si care acum e la Londra (destinu' :), Andrei, Albert, Dragos, Gaza, Andrei de la 2, Alexandra, Radu, Raluca, Laura, Simona...Avem atatea amintiri frumoase impreuna !

Anu' asta dragii mei am implinit 23 de ani si ma simt inca copil. Dar copilul cel mai fericit de pe pamant: am un iubit de nota 10 cu stelutze multe, pe care nu ma satur sa il iubesc (atunci cand merita :) ), prieteni de nota 11, un frate si parinti de nota 20 !! :) si marea aproape...iubirea mea nr 1 :) Vreau doar sa dureze...
vorba aia...cum i-am zis lu frate'miu cand m-a sunat sa imi zica La Multi Ani..."sa fie ultima oara! de la anu' nu mai vreau sa stiu ce varsta am !" :))

Un comentariu:

Bianca Linta spunea...

Mai copilu!!! Esti la varsta cea mai frumoasa! Ma bucur pentru tine. Esti fericita si frmoasa! Si au sa vina vremuri si mai fericite decat cele cele mai fericite :-)
Si cum se zice: Ce mai faci copil? :-D