sâmbătă, 14 iunie 2008

Eu si fotbalu'..:)


ok, nu sunt o super microbista, da' recunosc ca atunci cand joaca Romania la Euro sau Mondiale (adica campionate mai importante)...ma dezlantui :))) tip, ma agit, imi bate inima mai tare...am emotii...e un sentiment unic.
chiar daca sunt in Franta de aproape doi ani si un prieten m-a intrebat cu cine tin :)) i-am raspuns scurt "Sa-i Fu à€!$ tem pe francezi" :))). replica urmatoare a fost funny "la propriu sau la figurat? avand in vedere faptu' ca tu esti acolo..." =))...
cred ca e si o chestie de orgoliu pana la urma...pentru ca pe aici inainte sa inceapa campionatu', francezii nu aveam o parerea prea bune despre noi, ziceau ca suntem cea mai slaba echipa din grupa, ca nu le e frica...si uite ca pana la urma cu putin noroc, Campionii Mondiali si Europeni ne vor spune "la revedere"! si chiar imi doresc din tot sulfetu' sa le dam peste nas...precum spuneam...chestie de orgoliu :)
deci "hai Romania'...mon pays :)))
v-am pupat!

Niciun comentariu: