sâmbătă, 13 decembrie 2008

"A fost o vremea..."

...in care imi placea Bucurestiul. Am locuit doi ani acolo, am impresia ca au trecut ceva ani de atunci. Nu stiu de ce si nici nu am cautat explicatii prea profunde, dar nu prea mai suport capitala, chiar daca de acolo imi trag originile. Ma rog, nu cred ca e foarte relevant! Oricum am crescut la munte :) In Bucuresti era frumos la inceput, oameni noi, petreceri...dar toate isi pierd stralucirea la un moment dat, eu am mai crescut si uite cum...
...In ultima vreme, cand ajung acasa, inca de pe aeroport ma gandesc cum sa fac mai repede sa fug la Brasov! Orasul asta.....e atat de frumos atunci cand am timp sa il redescompar...Abia astept sa beau o sangria in Bistro, o cioco' calda in Festival, sa ma plimb pe sub Tampa si in Poiana, sa stau sa privesc cerul inalt, sa incep sa plang fara motiv, poate de fericire...sa o sun pe Cez si sa ii zic sa coboare, ea sa intarzie, eu sa pun "Paroles, paroles" a lui Edith Piaff, ea sa faca misto de mine, eu sa dau la maxim, sa incep sa cant..."Bine! Schimbam CD-ul!" :)), sa mergem la chioscul de langa scoala 5, sa cumparam pufuleti si Cola la 5am, dupa ce ne-am dat seama ce naspa era in club, ca e aceeasi lume si ca toti se imbata pana nu mai pot si se prefac ca se distreaza cu banii pe care i-au facut peste noapte, cu domnisoarele de companie carora in club li se zice "pisi" sau "iubi", ca putim a fum de tigara (ahhh ce naspa ca in Romania inca nu e legea impotriva fumatului in locurile publice...URAT! - acum ma urasc toti fumatorii) :)), ca..ca...ca...ca oricum era tarziu si se inchidea imediat :)) Sa dorm la ea si sa stam la povesti pana la 7-8 a.m. cand se face lumina, sa lasam jaluzelele ca sa putem sa motaim si noi putin si sa adormim vorbind, sa ne trezim tarziuuu ca amandoua suntem puturoase :))...sa fug acasa ca sa vad ce fac ai mei, Piti si Poufi si seara sa o luam de la capat, cu plimbari nocturne si cartofi prajiti la Mc' cu inghetata de vanilie cu caramel, sa ne bucuram din orice doar pentru ca suntem impreuna...sa facem planuri pentru la vara cu excursii exotice si baieti bine :)) si sa ne fie bine :)) As vrea toate astea acum, dar stiu ca nu mai e mult pana "tzzzzzzzzzrrrrrrrrrrrrrrrr"..."Ce faci Pouff?"..."Bine tu...".......:)) si uite asa o luam de la capat cu o alta seara de-a noastra :))
PS: Cez nu e iubita mea :)) doar ca e o prietena de suflet, una dintre cele mai speciale persoane din viata mea, cu care stiu ca nu m-as plictisi niciodata, un om care iti poate fi alaturi mereu :) vorba aia..."si la bine, si la greu" :))
Cez, merci :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ultimele zile ale anului sunt gata sa treaca prin clepsidra timpului! 2009 este aproape sa-si deschida primele file albe, necunoscute. Va doresc sanatate, bucurii si impliniri!

Cu respect,
Eugen Tranovan
Vizitati :tarnovan.wordpress.com

ma bucur sa te citesc:))