sâmbătă, 6 decembrie 2008

La Multi Ani, mie ! :)

Voiam doar sa multumesc tuturor prietenilor care si-au amintit ca azi e ziua mea de nume :) E o zi ca oricare alta pentru voi, o zi speciala pentru mine si am simtit-o datorita voua...
In fiecare an mi se intampla o chestie ciudata...ma gandesc la cine o sa isi aminteasca de mine...evident, familia e pe locul numarul 1 (saracii, nu au cum sa uite! Firfi, faci deja parte din familie :)), apoi vin prietenii cei mai apropiati la care te gandesti ca nu au cum sa uite...cu toate astea cateodata se intampla :)...si nu in ultimul rand vin cunostintele, oamenii cu care interactionezi din cand in cand, unii iti sunt dragi, pe unii ti-ai dori sa ii poti cunoaste mai bine, unii sunt doar trecatori in viata ta...cu toate astea o parte din ei "se apropie" de tine si iti ureaza si ei toate cele bune. Ei sunt deseori surpriza pentru mine, in sensul in care mi se intampla sa primesc mesaje sau telefoane de la oameni de care nu mai stiam nimic de ani buni, ale caror numere de telefon nu le mai aveam sau nu le-am avut niciodata si care...au reaparut in viata mea :) Azi am primit vesti minunate de la ei, oamenii care nu m-au uitat nici anul acesta!
Multumesc :)

PS: Si nu in ultimul rand 'La Multi Ani' Nicoleta! Nicolae! Nicolai !...

Niciun comentariu: