vineri, 5 decembrie 2008

Am chef azi...acum...

Nu-mi place sa vorbesc despre viitor, sa fantasmez despre viata mea in anii ce au sa vina.
Nu stiu daca e intotdeauna calea cea mai buna, dar mi se intampla de multe ori sa traiesc in trecut, sa resimt senzatii si uneori sentimente deja traite, sa ma intorc in timp si sa zic "da, acolo am fost", sa zambesc. Un simplu parfum sau chiar un iz ma fac sa ma gandesc la acea persoana care a fost acolo, candva. Iubesc sentimentele care ma inconjoara in momentele de solitudine si linsite, atunci cand ceva foarte profund isi face simtita prezenta. Un amalgam de culori si forme ma duc cu gandul spre un nou inceput, un vis imi poate tulbura intreaga zi, nu mai sunt eu...

Cand sunt acasa, imi place la nebunie sa pot "evada" in poiana noaptea si pe drum sa ascult muzica mea de suflet, muzica mea veche care ascunde multe amintiri si fara care nu as putea trai, sa privesc orasul de sus, sa ma opresc la belvedere si sa oftez, sa alerg prin zapada si sa ma uit spre cerul care imi pare atat de aproape dintr-o data, sa am impresia ca il pot atinge, sa vad mii de stele, sa fim doar noi, sa pot sa simt ca traiesc cu adevarat fara nici un alt artificiu, sa nu-mi pese de nimeni si de nimic, sa fiu libera pentru o secunda...nu mai e mult si de fiecare data cand ma gandesc la asta am fiori...ma reintorc ca sa retraiesc senzatii, ca sa fiu aproape de oamenii dragi mie, ca sa pot sa visez iar cu ochii deschisi, ca sa imi pot permite sa fiu nostalgica...

PS: tocmai ascult Nazareth - Love hurts...........................................inchid ochii si sunt deja pe drumul de poiana, cu inima mica cat un purice, cu un nod in gat..........merg mai departe.........e frumos............cerul e roz..................aproape ca ninge.................Love hurts..................

Niciun comentariu: