luni, 22 iunie 2009

De vis!

M-am trezit pe la 6. Asa ca m-am gandit ca inainte sa plec la stagiu am timp destul sa fac o cafea, sa deschid larg usa de la terasa si sa stam la povesti...

Ma gandesc inca la week-end, la cat de repede a trecut si ce bine a fost! Si sambata si duminica, dupa ce am stat putin pe terasa la bronzat, am fost la piscina cu mama iubitului meu (in timp ce el era acasa si ne facea de mancare - rasfat, pentru ca nu se intampla atat de des). Mi-a prins bine, nu mai inotasem de mult! E putin paradoxal ce mi se intampla...daca la inceput ma duceam la mare si in februarie - macar ca sa o vad, caci era prea frig sa ma balacesc - acum am ajuns sa zic "poate in week-end"... Am marea la 10 minute si nu mai reusesc sa ajung la inalniri. Cu Brasov-ul e aceeasi poveste: stau la munte de cand ma stiu si nu s-au lipit de mine nici ski-ul, nici snowboard-ul...putin patinaj, dar nu se pune, asta cica nu e sport de iarna :)) Cel putin nu extrem ! Poate doar dupa mai multe pahare de vin fiert la activ :) 

In alta ordine de idei, ieri a fost "La fête de la musique": adica fiecare are dreptu' sa iasa in strada si sa-si exprime talentele muzicale...am facut o plimbare ca sa vedem si noi ce artisti in devenire se arata in Montpellier. Dragut. Insa era cam mare galagie. Hm, iar imi dau seama ca anii trec si eu imbatranesc :) La un moment dat, undeva ascuns, era un tip care prelua melodii Coldplay. Nu il vazuse nimeni, doar doi trei trecatori intamplator ajunsi acolo. Ca si noi de altfel. Am stat mai mult de jumatate de ora in fata lui, am cantat, am dansat, la un moment dat a inceput sa vina lume. Mi-a placut atat de mult, inca mai sper ca o sa ajung la concert la Paris pe 7 septembrie :) N-am luat inca bilete, nici nu stiu daca se mai gasesc...Vedem noi...de obicei destinul aranjeaza lucrurile cum trebuie. 

In cu totul alta ordine de idei...numar zilele, orele...in vreo trei saptamani o sa fiu acasa :) Aseara am vorbit cu Cezara si de fiecare data cand o aud la telefon imi dau seama cat de dor imi e de ea! Am putea sta ore in sir de vorba, daca nu ar trebui sa mai dormim din cand in cand, eventual sa avem o viata personala :))

Mai am doua saptamani de stagiu, intr-un fel imi pare rau, pentru ca ma obisnuisem. Am niste colegi deosebiti cu care ma inteleg foarte bine: avantajul este ca nu suntem foarte multi si am ajuns sa ne cunoastem destul de bine. O sa-mi fie dor, dar aveam nevoie de o mica pauza Acasa :) Si cum spuneam mai devreme...numar zilele...

O zi cu mult soare! 

PS: era sa uit...vineri mi-a facut Firmin surpriza si mi-a cumparat trandafiri :) Poza artistica cu florile si tabloul facut de mine :) 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place poza:) Si mie mi-e dor de mare. Dar stau la muuulte ore distanta, din pacate.

Nicole spunea...

@andra: merci :) asta cu marea o problema...nu mai am timp sa ajung decat in week-end si atunci intervine mereu cate ceva...

Anne spunea...

Si mie imi place poza, si ceea ce ne-ai relatat :)