luni, 1 iunie 2009

1 iunie :)

Am avut un week-end frumos, dar se putea si mai bine daca nu ploua duminica dimineata. Planuisem sa mergem la o colega la gratar, dar s-a anulat totul. Pana la urma am fugit la piata ca sa cumparam niste capsuni pentru mini-gradina pe care am organizat-o pe terasa :) 

Din fericire dupa amiaza s-a facut iar frumos, asa ca am profitat si seara am plecat sa mancam la un restaurant pe malul marii: eu, Firmin, Alina si Fabrice. Imi plac mult serile linistite petrecute in compania prietenilor buni :) Cred ca am imbatranit, am inceput sa apreciez tot mai mult linistea, calmul. Imi placea si inainte sa opresc timpul in loc si sa respir aerul curat si usor sarat de pe malul marii, sa-mi las picioarele desculte sa ma indrume spre locuri necunoscute, sa ma opresc pe dig si sa privesc marea departe, infinita...dar acum e si mai frumos. 

PS: era sa uit...La Multi ani, tuturor copiilor! :)

Un comentariu:

Mihai Sturzu spunea...

Ia uita-te aici: http://student.hotnews.ro/stiri-intalniri_online-5773889-tincuta-baltag-directorul-fundatiei-dinu-patriciu-discuta-online-miercuri-ora-12-00-despre-bursele-orizonturi-deschise.htm