vineri, 5 februarie 2010

Student.ro pune punctul pe I

Articolul este preluat de pe site-ul http://studentclub.ro/tudorg/archive/2010/02/05/factorul-anya.aspx 

E scris excelent, de aceea imi permit sa il fac si mai public decat este. Tot ceea ce am de spus e faptul ca in lumea asta sunt oameni si oameni, depinde de Tine pe ce parte a baricadei vrei sa fii. O zi buna! 

"Factorul Anya

Aseară am aflat și eu de gestul Anyei, fostă componentă a trupei Hi-Q. Care mai precis a devenit fostă în emisiunea de tip tabloid ieftin a lui Măruță. Printr-o mișcare balcanică de toată cacaoa. Respectiv toată lumea (inclusiv restul trupei) a aflat de plecarea tinerei blonde fix din emisiune. 

Mulți vor spune că săraca nu a mai rezistat. Pățăști. Poate că nu l-a mai suportat pe Mihai, cum spunea în comunicatul de presă. Poate că au fost discuții din care nu a mai existat cale de întoarcere. Dar cum pana mea să faci așa ceva, fără să vorbești cu nimeni din echipă, să dai jet, și mai urât, să o faci printr-o emisiune de tip tabloid? Cât de stupidă poți fi? Că nu cred că se pune problema de mizerabilă – n-ai cum să fii mizerabil și să păcălești o întreagă echipă timp de un an și ceva. Dar stupid, da. Cineva i-a dat un sfat că acum ar fi momentul, și ea n-a stat să judece ci a dat cu toporul. O mișcare stupidă la un moment stupid, prinzându-l pe Mihai în vacanță și lăsându-l pe Florin să ia toată presiunea șutului în fund. Și ca să vă dați seama cât de stupidă este, ea a declarat că cu Mihai avea probleme, nu cu Florin. Dar tot lui Florin i-a tras-o.

Fata are voce și este frumoasă. Are deci ingredientele pentru a fi vedetă. Lucru pe care l-au observat și Florin și Mihai în momentul în care au invitat-o în trupă. Să zicem că fetei i s-a urcat puțin succesul la cap, are un single nou, și avea chef să vadă ceva mai mulți paray la buzunar. Și cineva i-a spus că dacă e să plece, trebuie să o facă cu show, ca să îi vadă lumea valoarea. Ce a ignorat stupidul/stupida care i-a dat acest sfat a fost efectul de bumerang. Fata mai mult sau mai puțin a dat o țeapă. N-a anunțat pe nimeni că pleacă, ci a vrut să facă rău. Și a făcut rău trupei Hi-Q. Situație încordată sau nu, era membră a echipei, membră a trupei. Cu o seară înainte de plecare înregistrase voci cu Florin. Putea să îi spună atunci celui cu care cică se înțelegea bine faptul că vrea să plece. A tăcut din gură și a făcut această mârșăvie, această țeapă.

Iar cine trage o țeapă, o trage și pe a doua. Cum poți ca producător muzical să lucrezi liniștit cu Anya știind că poate să plece mâine anunțând acest lucru în emisiune la Măruță? Cum poți să contractezi un concert cu Anya știind că poate te bălăcărește în emisiune la Dan Diaconescu? Anya și-a afectat grav credibilitatea pe piața muzicală din România. Unde nu mai sunt banii care erau acum câțiva ani.

Am mai văzut un asemenea comportament și la trupa A.S.I.A. Dădeau țepe, nu veneau la înregistrări etc. Adi Ordean a desființat trupa – pățăști. A mai auzit cineva ceva de pipițele alea? Da, scandaluri amoroase, amantlâcuri cu fel de fel de dubioși. Asta vrea și Anya? Nu cred, că e căsătorită. Sau mă rog, și asta e discutabil, poate află băiatul ceva în emisiune la Dan Diaconescu…

Mă gândeam câte Anya am cunoscut eu în viața mea. Femei și bărbați de tip Anya, neserioși, fără angajament, care îți dădeau țeapa în momentul în care te așteptai prea puțin. Și ce s-a ales de ei. Sau de ce se miră că nu mai vorbesc cu ei/ cu ele. Well, pățăști. În epoca Web 2.0 nu poți să te defeci public și să speri apoi că vei fi luată de serios sau serioasă. Nu poți – iar Anya exact asta a făcut."

8 comentarii:

Bianca spunea...

Îți trimit o poezie în dar... dar din dar se face RAI, vezi ce faci cu ea :*

Ralu spunea...

Vai, nu serios?! Ok, Anya, Anca, Andreea, cum o chema-o, a facut asta in emisiunea lui Maruta, un ahtiat dupa raiting...ok a procedat gresit fata. Dar oare este singura care a plecat din trupa? Hm...NU! Este a 3-a fata. Mie personal imi place mult HI-Q, dar baiestii nu reusesc sa gaseasca o formula stabila. Din cate stiam eu existau probleme intr-o trupa de fete, nicidecum in una compusa din 2 baieti si o fata.

mona spunea...

Buna draga Elena,
Nu ma pot abtine sq nu imi exprim parerea cu privirea la ceeea ce ai scris mai devreme..Nu poti judeca o persoana asa..chiar daca esti sora sus numitului Mihai..Nu..Nu denigrand.Indiferent de rezultat,a fost alegerea ei.Nu trebuie sa judecam pe nimeni pentru cum alege sa puna punct unei relatii..colaborari..cum vrei tu sa ii spui.Cu siguranta a avut motivele ei.Si tu esti fata si sunt sigura ca nu ai tolera si nici nu ai trece cu vederea atatea chestii.Sau poate ma insel..Tipa are voce..si arata bine.Da.Insa de aici si pana la o numi in fel si chip..Nu sunt fana ei.Doar ca ma deranjeaza iedeile preconcepute care le au unii si altii..iar asta seara am nimerit sa dau peste una ca tine.Mi se pare ca esti un pic frustrata si nu o spun cu intentia de a te jigni.Dar hai sa nu mai judecam omul asa, dupa aparente.Indiferent daca fratele e la mijloc sau ba!!!!!Seara buna

Bianca spunea...

Draga mea, am lansat un concurs care poate te interesează, te aștept să participi.

Anonim spunea...

ce tampita esti fato! tu esti sora cretinului de mihai sturzu! logic ca n-ai sa-i dai dreptate fetei, tii cu afonul de fratitu. ce te to caci pe tine? vorbesti aiurea, cate fete nu au plecat subit din trupa? eu iti insir 3... bn... asta din cate stiu eu:)))

n-o mai arde asa aiurea, nu mai vb prostii fato

sofi spunea...

buna nicole! iti citesc blogul din cand in cand,am intrat acum si EFECTIV ma minunez de ce comentarii care mai de care ai primit si oftez...de ce?? pai..stimate comentator al blogului - mai precis anonimul de mai sus :p..nu stiu daca realizezi dar esti pe blogul "tampitei" cum ai spus (desi ma indoiesc ca stii ce inseamna) asa ca WTF..ARE DREPTUL SA SCRIE SI SA SPUNA CE VREA EA..ORICAND ORICUM si ORICUI , tu esti in plus aici (nota: i just cant stand stupid f....ppl) si...fratilor cititi cum trebuie (nu din 2 in 2) , s-au pus ghilimelele de rigoare deci a fost un articol preluat....
PS: nu sunt fan HI-Q dar efectiv m-am enervat foarte tare cand am vazut cata incultura, ingnoranta si sa mai fi si fudul de asta e MAXIM!

Anonim spunea...

Nicole, cred ca vrei sa-ti aperi fratele, dar nu e corect ce faci tu. Anya are intr-adevar voce (spre deosebire de Mihai) si o fi avand ea motivele ei pentru care a plecat. Respecta-i alegerea. Pe tine chiar te intereseaza credibilitatea ei? Sau vrei doar sa o pui pe ea intr-o lumina proasta sa-l aperi pe Mihai? Eu, de exemplu, imi doresc sa dispara Hiq. Cat mai repede posibil.
Ana Maria

Anonim spunea...

Esti o mare nesimtita!!!Mihai e un afon! Nu are ce cauta in muzica romaneasca!Anya,in schimb,are o voce buna... .Florin.