vineri, 19 februarie 2010

Ritualuri.


Calatorim in timp si cele mai frumoase raman calatoriile in noi. Putem cunoaste mii de oameni, la sfarsit ne amintim de cativa, pe care i-am iubit. Mi-am dat seama, in ultima vreme, ca sunt o impatimita a ritualurilor: dimineata, daca sunt acasa, imi beaua cafeaua cu lapte si frisca, mereu cu aceleasi gesturi, in aceeasi ordine, aproape cu aceleasi ganduri pentru o noua zi. Seara, pentru ca atunci suntem amandoi acasa, mancam impreuna, aproximativ la aceeasi ora. Imi place sa citesc inainte sa adorm si am ajuns la performante mari: uneori reusesc sa dorm inainte de ora 23 ! :) A fost destul de amuzant, samabata trecuta m-am trezit de la 7am si dupa n-am mai putut adormi. M-am gandit instantaneu la mama, care imi zice mereu ca dupa ani de zile de trezit dimieata n-ai cum sa dormi pana tarziu ! Asta pentru ca mereu o intreb cum face sa se trezeasca la ora 6-7 fara sa-i sune nici o alarma! Uneori chiar mai devreme...Dar la mine nu trecuse nici macar o luna! :)) Inexplicabil fenomenul, de altfel si Firmin era contrariat, dar i-am zis ca pur si simplu...nu-mi mai e somn ! Sper ca maine sa dorm macar pana la un 9-10! 

Niciun comentariu: