duminică, 7 martie 2010

Surpriza!


Saptamana trecuta fusese asa de frumos, incat eram convinsa ca o sa vina primavara. Astazi, adormisem pe canapea dupa'amiaza si m-am trezit pe la vreo 19h buimaca. Credeam ca visez, dar am stat asa cu nasu' lipit de geam vreo cateva minute, l-am chemat repede pe Firmin ca sa vada si el si ne minunam amandoi: ninsese ca-n filme! De fapt nu, ca la Brasov! :)) Acum intrebare intrebatoare...la meteo au anuntat cod portocaliu pana maine seara: o sa iasa cineva din casa? S-au inchis scolile? Bibliotecile? Nu de alta, dar maine am cursuri si si un proiect de predat si prezentat miercuri. Probabil ca maine o sa ma trezesc totusi ca sa vad daca o sa circule tramvaiul. Stiu, suna ciudat, la Brasov suntem obisnuiti cu zapada din belsug, si nu inchid astia scolile nici daca sunt -30°. Tocmai am avut un flashback din liceu cand, ca sa nu mor de frig, aveam asa pe mine: strampi grosi (de la 200DEN in sus), colanti, pantaloni si pantaloni de ski. Plus vreo 3-4 perechi de sosete, dintre care una din lana. N-a fost chiar cea mai chic tinuta, dar instinctul de supravietuire m-a cam facut sa-mi iau tot ce aveam mai gros pe mine! Evident, aici nu am nici sosete de lana, nici pantaloni de ski, dar nici nu cred ca e atat de frig afara ! Astept totusi ziua de maine ca sa vad ce surprize imi mai rezerva! 

3 comentarii:

Bianca spunea...

Woooow. A nins la Montpellier? Nu pot să cred? E ceva rar, nu?

Nicole spunea...

Rar? N-am vazut niciodata zapada aici !!! :))

Tio spunea...

Draga mea,mai sti ca odata mi-ai dat un comment la una dintre postarile mele in care mi-ai deschis ochii la anumite lucruri? Uite acum mi-am adus aminte de tine si vroiam sa iti spuns ca ai avut deplina dreptate.Lucrurile s-au mai schimbat :) . oricum iti multumesc. NU IMI VINE SA CRED CA ESTI DI BRASOV! si eu sunt tot de aici ! Te pup,sa ai o zi buna,sper sa primesti mesajul meu si sa imi raspunzi.