duminică, 27 martie 2011

Duminica, zi de dor

Cred ca din cand in cand ni se face dor de cate ceva. Azi de exemplu m-am trezit cu dor in suflet. De ce? De cine? N-as putea sa spun. De senzatii mai mult, de sentimente...dor de condus masina kilometri buni vara, in drum spre mare, de oprit si cumparat cafea si de rontait, de ras incontinuu, dor de aer sarat, dor de stat la povesti cu mama, dor de inchis ochii si zambit fara motiv, dor de muzica buna pe terasa in luna mai, cand era deja timp de stat la soare, dor de mers la Brasov la munte si de zacut in mijlocul pustietatii, in liniste deplina, departe de oras, dor de vorbit cu florile de pe terasa, dor de...tot ce nu pot avea azi, acum si as vrea sa am.

5 comentarii:

Bianca spunea...

Mereu spun ca nu e rau sa-ti fie dor de cate ceva... mie mi-e dor in fiecare zi, indiferent unde sunt, de anumite stări, de anumiti oameni și de anumite locuri. Și, paradoxal, chestia asta îmi da multa putere, pentru ca îmi e dor mereu numai de lucrurile bune si minunate :)

Daca au fost candava lucruri (stari) superbe de care imi e acum dor, cred si sunt sigura ca vor veni altele de care la randul lor o sa mi se faca dor... candva, peste timp.

Unknown spunea...

tuturor ne e dor de mare , de caldura, de soare si de nisip fin intre degetelele de la picioare.
Sa vina odata varaaa!!!

Mihai Sturzu spunea...

Bine, bine, bine... Si mie imi e dor de tine, nah ! :)))) Luv !

Anonim spunea...

Dor de tine, dor de noi ...

Nicole spunea...

Acum iar mi-e dor ! ce ne facem? :)