marți, 14 aprilie 2009

"Eu, pictorul..."

In numele artei, am inceput sa pictez...nu l-am terminat inca, dar abia astept sa vad ce o sa iasa :) sper sa fie frumos sau macar interesant :) Imi plac lucrurile noi, imi plac provocarile...

Astept cu sufletul la gura ziua in care o sa fiu capabila sa fac exact ceea ce imi doresc, fara compromisuri, mult mai independenta, in care o sa-mi gasesc linistea sufeteasca...Ziua care o sa-mi permita sa plec in jurul lumii, ca sa pot canta, picta, face fotografii...Vreau ca un vis sa devina realitate, vreau sa ies din mine...si sa renasc, asa cum tu crezi poate ca ma cunosti, fara sa ma fi vazut vreodata...vreau sa ma redescopar...

2 comentarii:

Unknown spunea...

Tara arde, Moldova e in revolutie, planeta in criza, iar baba picteaza... O fi rau ? :))

Nicole spunea...

Fiecare cu problemele lui :)) Unii au nevoie sa se redescopere :)