duminică, 12 aprilie 2009

Pregatiri intense! :))

Mi se pare ca n-am mai scris de mult. Si chiar simteam nevoia...chiar daca e tarziu.
Eu si Alina (impliciti si Firmin, Fabrice) ne-am hotarat sa sarbatorim Pastele week-end-ul asta, nu mai stiu cum ne-am gandit, in ce circumstante, doua minti luminate, intr-o dupa-amiaza, la ea in salon :) ca ar fi mai bine sa pregatim totul pentru saptamana asta. Asa ca vineri eram deja la Carrefour la cumparaturi, multa lume, agitatie, noi si mai dezorientate, nu gaseam nimic, astia nu au auzit de coloranti pentru oua, am intrebat de o suta de ori, drojdia pentru pasca noastra era in alta parte decat drojdia normala...nici faina nu o gaseam la un moment dat ! Pentru cele cateva chestii pe care le voiam am stat trei ore ! Femei adevarate! Bine, 20 de minute minim ca sa alegem bucata de carne: "ia uita-te, Alina, parca asta are mai putina grasime!", 'Da' dar uite asta are osu' mai gros decat asta..." si asta a fost doar inceputul...Cel mai amuzant e ca ne-am dat seama de cat am stat abia cand am ajuns in parcare in fata casei ei si am fost surprinse :)) Partea a doua a aventurii: a trebuit sa ducem masina in garaj si trebuia sa si intre, cu Spatele :)) Garajul ingust, doua femei: "stop, hai ca mai ai loc", "stooooop!!" ... "hai, da-i da-i ca merge, mai ai juma' de metru!", "stai asa sa aprind lumina!", 'hai, da' ai grija la oglina!", "nu, nu...rasuceste putin volanul spre dreapta! nuu, cealalta dreapta" (soferii au aceeasi mare problema cred: ori exista doua x dreapta, ori doua x stanga :)) sau doua x Pasca - pentru Alina :)) ) ... intr-un final am reusit si Alina a si reusit sa iasa din masina si nu, nu are un Hummer ! :)) Asta a fost vineri, sa zicem partea usoara! Azi a venit la mine ca sa facem Pasca x 2 (pana la urma au iesit patru, dar asta e alta poveste...). Am inceput pe la 15 si am terminat pe la 20 si ceva...Mami, puteai sa-mi zici ca Pasca asta e un fel de Regina a prajiturilor, a necesitat mult timp pentru pregatire! :)) Noroc ca eram doua, ia aluatu', nu-i aluatu', pune-l la cald ca sa creasca, daca nu creste, ce ne facem? au! a dat aluatu' pe afara !! mai adu' un vas! mama cat a crescut, cred ca e la drojdie! :)) pune stafidele, stai ca am uitat sa le imbimam in rom, unde-i coaja de lamaie, bate ouale...stai ca ma ocup eu de branza...care de fapt era iaurt, da' nu s-a mai prins nimeni :)) Parca a fost un vis ziua de azi...o vedeam in ceata la un moment dat ! Muream de cald in bucatarie, mai ales ca la noi inca merge caldura in casa (recunosc ca si eu sunt friguroasa, da' suntem doi, deci clar nu se pune problema!)...Ce sa va zic? Ca Pasca a iesit de nota 10! si ca toata lumea se invartea dupa prin bucatarie din cauza mirosului ? De fericire am vopsit si 7 oua - cu acuarele, normal, aduse de fetita vecinei, care are noua anisori. M-a ajutat sa le vopsesc, s-a bucurat asa mult! Era murdara toata! Si cum spune o vorba mare "après l'effort, le reconfort", dupa toata munca de azi: canapea, un pahar de vin :) Meritam, doar!
Maine la pranz mergem la Alina si Fabrice ca sa sarbatorim Pastele! Abia astept sa mananc friptura de miel! :) Paste Fericit si voua, celor care sarbatoriti maine! Deja azi :) Fug la somn !
Somn usor !

2 comentarii:

Criss spunea...

Paste fericti si voua si petrecere frumoasa!

Sarbatorim si noi saptamana asta ptr ca 1: suntem in USA si aici toti sarbatoresc acum si 2: suntem si unguroaice :D

Have fun !

Nicole spunea...

Ce tare :) Pai atunci have fun, pupa pe toata lumea si atentie cu mancarea :))
PS: voiam sa te intreb care e treaba cu blogu' tau...nu reusesc sa vad nimic. Pup