luni, 13 aprilie 2009

Midi-Minuit :))

Duminica ideala: prieteni, mancare buna, vin, poker, meciuri, pictionary, povesti, Ruby...:)
Ne-am petrecut toata ziua la Alina si Fabrice, si timpul a trecut atat de repede, incat nu ne-am dat seama ca am stat ... 12 ore ! :) Am ajuns abia acu' vreo ora acasa, mi-e putin somn, dar voiam neaparat sa vad pozele pe care le-am facut...
Ruby e acum domnisoara si poarta chilotei. Ne asteptam sa ii dea jos repede, dar culmea, ii plac :)


"Chilotica" mea calina...Nu stiu daca fotoliul era de vina sau eu, dar toata ziua a vrut sa stea in bratele mele...



Pe seara ne-a luat Firmin locul...



Ca sa incheiem seara cum trebuie, o partida de poker bine-meritata ! :)



Firmin ne-a luat toti banii ! :)) Recunosc, m-am cam ofticat, ramasesem numai noi doi in finala!



Si pentru ca ne-a placut asa mult fotoliul, l-am luat la noi acasa :))))))



Acum propun sa dormim :) Somn usor !

Niciun comentariu: