luni, 13 octombrie 2008

Azi am primit telefonul decisiv !! :) Peste exact o saptamana incep stagiul si sunt mandra de mine ! I-am convins de dinamisul si dorinta mea de implicare :)) in sfarsit! recunosc ca aveam emotii, fusesem sa ii vad acum o sapt si imi puneam tot felul de intrebari. Dar vorba aia...totu'-i bine cand se termina cu bine ! Ce sa zic? E totusi un inceput si eu cred in mine! :)
Vestea cea proasta e ca mi s-a stricat calcu', pe care il am deja de doi ani si care oricum incepuse sa imi faca figuri de ceva timp, asa ca maine cred ca o sa dau o tura sa vad ce oferte sunt, ca sa fac o investitie de durata! Tocmai vorbesc cu Sorina (prietena mea care e la Nice, aici fixul e ilimitat, spre norocum nostru! :)) ) si face misto de mine :)) Zice sa imi iau un Apple din ala aurit cu Swarovski :)) I-am zis ca raman la varianta Basic doar cu cateva diamante incrustate :))) Cred ca e cam tarziu si de aia o luam razna ! Tocmai vorbesc cu un "amic simpatic" cum imi place mie sa ii zic pe net si imi propune sa-mi faca reclama la blog si ca asta o sa ma coste bani grei :)) I-am zis ca eu ar trebui sa va iau eu banii, dar deocamdata "fara taxa de intrare la viata mea privata" :)
Ma bag la somn ca e tarziu deja si maine incep cursurile la 8:15...noroc ca Fir are si el cursuri de la 8 si asa ne trezim in acelasi timp, bem cafeaua, dupa care ne pregatim si plecam impreuna spre fac. Spre fericirea mea, pentru ca urasc sa ma trezesc inaintea lui si sa il vad dormind inca la caldurica cand eu trebuie sa plec :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

ala simpatik...vezi nu scrii de el ca e maleee cascador :))

Nicole spunea...

@eddy...asa cascador ca era sa-mi rupa un picior :)))

Ana spunea...

Draga mea, felicitari pentru telefonu "decesiv" si mult succes! La re-vedere pe valurile internautice ca acasa la BV e cu programare!