luni, 10 noiembrie 2008

Exact acum doua saptamani...




...asteptam sa vina Mitza la mine, la Montpellier ! :) Drumul de la Barcelona s-a prelungit pentru ca i-a oprit politia la iesirea de pe autostrada ! Ce sa le fac, daca aveau numere de Romania :)) stiu, stiu...ma pazesc bine politistii francezi aici! pacat ca nu l-au recunoscut pe Voda ! :))
Au ajuns deci noaptea tarziu (fara Mircea Badea :)) ), dar cu Virjilio si "Mon seigneur" :) dat fiind faptul ca era deja 2am nu am stat foarte mult impreuna, i-am instalat doar la un hotel foarte aproape de noi...a doua zi am fost la stagiu, nu ne-am vazut decat seara pe la 18:00. L-am sunat si pe Firfi si ne-am dus cu totii sa mancam la un restaurant dragut. Eram foarte romantici, ploua...:) Mancarea ca mancarea...da' fara sa ne dam seama am baut sase sticle de vin..stand la povesti :))...a fost destul de ciudat, pentru ca Firfi nu vorbeste romana si ii era destul de greu sa ne inteleaga glumele autohtone...chiar si cu cea mai fidela traducere :)...Dupa care ne-am dus sa dansam putin, dar cred ca am imbatranit sau eram prea obosita...nu mai e ca altadata !
A doua zi m-am aranjat ca sa ma duc la stagiu doar de dimineata si asa am putut sa petrec toata ziua cu baietii ! La pranz am fost sa mancam cu actorul Cosmin Selesi si regizorul Nicolae Margineanu, care participau la Festivalul Mediteranean de Film :) Ne-am intalnit intamplator cu ei, iar seara ne-au invitat sa mergem sa vedem "Schimb valutar". Am fost, am vazut, am votat :) Mi-am reamintit de cum e acasa, mi-am zis de 100 de ori in minte "ce bine e aici!" totul parea trecut, prezentul si viitorul nu semanau deloc cu ceea ce vedeau eu acolo. Ma intreb mereu "De ce Romania e asa trista?" "De ce chiar si atunci cand nu e, ducem totul la extrema?" Sau asta o fi de fapt realismul? Atunci prefer sa visez in lumea mea ori de cate ori ma duc acasa...Oricum, filmul merita vazut, chiar daca e foarte dur! Dupa film noi am plecat acasa sa dormim, a doua zi trebuia sa o iau de la capat. A trecut asa de repede timpul, am impresia ca nu am apucat sa stau nici zece la suta din cate voiam cu Mitza...au plecat joi dimineata spre Nice, la Sorina :) nu am mai apucat sa ii vad. Dar stiu ca imediat vine vacanta de iarna si o sa fiu acasa :) Mi-e un pic dor, recunosc...

somn usor ! :)

Niciun comentariu: