marți, 11 noiembrie 2008

Azi ...

Azi am avut o zi mai linistita, din cauza ca nimeni nu a lucrat - s-a sarbatorit armistitiul din 1918, deci a fost "ferié" :) De fapt vorba vine, la 11 ne-a chemat Samia (una dintre fetele de la firma) sa mergem sa ne prezinte locul unde va avea loc evenimentul ('Corum'). Am stat acolo pana pe la 13, pentru ca am mai avut niste detalii de pus la punct...
Cred ca am uitat sa va zic ca fac un stagiu de vreo trei saptamani la o firma care organizeaza evenimente, iar saptamana asta e nebunie, pentru ca o sa aiba loc "Le Forum de la création d'entreprise" :) Luni am stat la firma de la 9 la 18:30, deci azi am profitat din plin...si mi-am petrecut toata ziua cu Firfi :) Am lenevit amandoi, am facut ceva de mancare, iar seara ne-am hotarat sa mergem la cinema: am vazut 'Saw V', destul de slabut in comparatie cu celelalte. Dar ne-a facut bine iesirea, de mult voiam sa mergem la Gaumont Odysseum. Ahh am vazut si James Bond - "Quantum of solace", da' acu' vreo doua saptamani...si era sa adorm in sala, cu toata actiunea filmului, atat de obosita eram...:))
In alta ordine de idei...de maine incepe nebunia, asteptam peste 7000 de invitati! Intr-un fel abia astept, pe de alta parte stiu ca o sa fie super obositor...oricum, ma duc sa ma odihnesc ca sa fiu fresh :)

Somn usor, revin curand! :)

Niciun comentariu: