marți, 4 noiembrie 2008

Am revenit :)






S-au intamplat atat de multe in ultima vreme, incat nu prea stiu cu ce sa incep :) Suntem deja in noiembrie...
Acum vreo doua saptamani m-am hotarat sa merg la Nice sa o vad pe Sorina (alias Mamaré pentru apropiati :)) ), a fost o decizie de moment, biletele le-am luat cu o zi inainte, dar am avut noroc si nu au costat foarte mult :) Drumul a fost cam lung si anevoios, dar am rezistat eroic. Partea mai proasta e ca joi seara am fost cu Firfi la un restaurant brazilian si mi s-a facut cam rau de la scoici (nu inteleg de ce, poate am mancat cu pofta). In concluzie, toata noaptea m-am invartit de pe o parte pe alta, mi-a fost rau si nu m-am odihnit foarte bine. Pe drum am plecat cu ceai de menta :)) Ca prin minune, cum am ajuns la Nice mi-a trecut tot, dar am avut grija sa nu mananc nimic care sa-mi pice greu la stomac. Sorina m-a asteptat la gara, era soare si frumos.......prevedeam un week-end glorios :)) nah ca si rimeaza ! :)) Am stat putin la povesti, dupa care ne-am dus sa ne plimbam sub soarele Nice-ului, de care mi-era tare dor ! Ne-am asezat la o terasa pe malul marii, era liniste, marea era calma...unul dintre acele momente care ai vrea sa se opreasca in loc :) Era frumos...
Am stat ceva acolo, dupa care ne-am intors usor spre casa...seara ne-am dus la niste colegi de-ai Sorinei, mi-am redescoperit engleza :)) cu folos! (nu zic mai mult) :)
Sambata ne-am trezit entuziasmate, cu gandul la plaja...Dar cand m-am uitat pe geam, surpriza: era innorat :( Pacat, imi adusesem costumul de baie cu mine :) ...cu o zi inainte, o gramada de oameni faceau baie in mare ...... asta e! poate data viitoare...n-am avut timp sa ne plictisim, pentru ca am iesit iar sa ne plimbam, de data asta in vechiul Nice, care pentru mine e adevaratul oras, esenta...farmecul pierdut al anilor, prezentul si tot ceea ce va fi...
Seara m-am bucurat de aceeasi ambianta, in acelasi vieux Nice...intr-un bar, unde niste baieti cantau live la chitari...
Am ajuns duminica in Montpellier, dupa miezul noptii. Firfi a venit sa ma ia de la gara, s-a dus sa ia de mancare gandindu-se ca aveam sa ajung infometata (stie de gateasca, dar e un mare lenes!) Ne-am asezat amandoi pe canapea, dar dupa vreo zece minute eu eram deja in lumea viselor...
Somn usor :)

Niciun comentariu: