luni, 24 noiembrie 2008

iar e Luni...





Am ajuns sa fac ca "oamenii mari"..."ce repede trece timpu'...". Iar e Luni, incepe o saptamana noua, am terminat stagiul, peste vreo doua saptamani incepe sesiunea, in mod normal la mijlocul lui decembrie ar trebui sa fiu acasa (à propos - am auzit ca ninge ca in povesti), peste o luna suntem in 2009, pe 7 ianuarie sarbatorim doi ani de cand suntem impreuna, dar parca ne stim de o viata! Dap, chiar trece al naibii de repede timpul !
Week-end-ul asta am avut casa plina si a fost asa frumos! A venit Aniela la mine cateva zile si niste prieteni de-ai lu' Firmin si au dormit toti aici ! :) am stat mult la povesti, am iesit cu Ani sa fotografiem orasul vechi, am facut papa bun si am fost laudata :), am iesit sa dansam - Ani din pacate ne-a parasit sambata pentru Paris...- am dormit bine, duminica ne-am trezit tarziu - la 11 :)) - dupa amiaza am iesit pe terasa la cafea...a fost frumos, dar e deja Luni ! Ma obisnuisem sa fiu la stagiu, dar nu-i nimic, oricum am mult de invatat, multe proiecte de facut, memoriul, deci nu o sa ma plictisesc. Azi am profitat putin, am avut timp pentru mine - mai ales ca sunt singura acasa, Fir a inceput cursurile la 8 - m-am trezit pe la 10, am facut baieee, mi-am facut cafea si mi-am facut planul saptamanii care vine.

Niciun comentariu: