miercuri, 26 august 2009

Foc

Arde in mine iubirea. N-am mai simtit-o de mult asa intens. E mai mult dor, decat iubire, mai mult pasiune, decat dorinta. N-au trecut decat cinci zile de cand nu te-am vazut si as vrea sa te strang in brate mai mult ca oricand...ceilalti nu sunt decat umbre pe langa tine. Ne mai desparte putin, dar eu te vreau acum. M-am obisnuit prost, m-ai obisnuit prost. N-am crezut niciodata ca prezenta ta poate sa ma doara, atunci cand nu esti aici. Ciudat, ciudat...

Acum cateva zile mi-a fost dat sa intalnesc un om care sa-mi schimbe viata intr-un mod anume, prin amalgamul de sentimente prin care m-a facut sa trec, de la plans la zambet de copil in cateva minute. Sunt oameni pe care Cineva ti scoate in cale, atunci cand ai mai mare nevoie de ei. Inca nu stiu daca eu i-am fost scoasa in cale sau invers, dar intalnirea m-a marcat si as fi vrut sa cred ca a fost vis. 

Poate ar trebui sa dorm. 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Iti spun ce mi-au spus si mie altii. Si anume ca noaptea are ceva magie a ei care te face sa te linistesti si ca vindeca orice. Maine dimineata iti vei da seama daca chiar asa e. Eu in momente precum cele pe care le descrii tu, nu prea puteam sa adorm :) Somn usor.

Nicole spunea...

Sa stii ca pe undeva ai dreptate, eu am noaptea niste ganduri care dispar in zori, sau au alta intensitate, nu stiu exact. Oricum imi place cand scriu si recitesc doar a doua zi...uneori ma intreb "eu am scris?" :)) si nu bausem nimic :)

Ioana spunea...

Cat de ciudat e si cu dragostea asta..Eu nu sunt la mii de kilometri distanta de ai mei,eu stau in Buc la facultate(acum lucrez),ei in Barlad un orasel micut dar simplu si decent,insa nu pot sa merg acasa decat o data la cateva luni si atunci stau maxim 3 zile.Iubitul meu e cu mine in Bucuresti si stam zi de zi impreuna,e si el din acelasi oras si de cele mai multe ori incercam sa plecam amndoi acasa.Insa atunci cand nu se poate nu se poate si stau si astept disperata sa treaca cele 3 zile si sa fiu iar langa el,desi uitandu-ma la ai mei parinti si gandindu-ma ca nu o sa-i mai vad alte cateva luni,ma gandesc ca mai am atat de putin de stat cu ei....Stiu complicat,poate nu ai inteles nimic,ideea era ca orice am face chemarea inimii e foarte puternica si odata aprinsa acea flacara a iubirii se stinge fff greu.